EK 2021 wedstrijdtopic

Batigoal

Well-known member
En dan in het slot van de blessuretijd nog bijna kans op 3-4 voor Zwitserland en halve minuut later Coman op de lat.
 

Reinoud

Well-known member
Ben blij dat ik toch ben blijven kijken. Vooraf verwacht dat wedstrijd saai zou zijn en Frankrijk eenvoudig door zou gaan.

Allerminst dus. Heerlijke voetbaldag.
 

Kielse Rat

Well-known member
Bijna exact hetzelfde scoreverloop als tijdens Kroatië-Spanje. Als Frankrijk nu met 5-3 wint ga ik toch doorgestoken kaart vermoeden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Ben blij dat ik toch ben blijven kijken. Vooraf verwacht dat wedstrijd saai zou zijn en Frankrijk eenvoudig door zou gaan.

Allerminst dus. Heerlijke voetbaldag.
Dan kunnen de wedstrijden van morgen eigenlijk maar tegenvallen, tenzij Engeland en Duitsland gekke dingen van plan zijn.
 

erka

Well-known member
Engeland-Duitsland kan natuurlijk nooit tegenvallen. Maar goed, mag best hoor.

Topvoetbal dit.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En voor die achterlijke handsregel. Had afgelopen seizoen een hoop ergernis gescheeld.
 

erka

Well-known member
Dit hele toernooi is reclame voor de VAR. Snelle, goede beslissingen en grijs gebied gewoon grijs gebied laten.
Volledig mee eens. Dit is hoe de VAR bedoeld is. Niet zoals in de Eredivisie. Overigens hier natuurlijk ook betere scheidsrechters en betere VARs gewoon omdat hier de top is.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ik dacht dit wordt een saaie zege voor Frankrijk, dus naar de bios gegaan :ROFLMAO: Net op tijd terug voor de pingels
 
Bovenaan