Portugal kan met 3 punten en een doelsaldo van +1 gewoon doorgaan.Het schijnt dat er 83,3 procent kans is dat 'we' de nummer 3 uit groep F gaan loten, maar als Frankrijk van Portugal wint dan gaat de nummer 3 van die groep niet eens door naar de 8e finales.
Portugal kan met 3 punten en een doelsaldo van +1 gewoon doorgaan.
Klopt, moet doelsaldo van 0 zijn.Dat is onmogelijk. Portugal heeft 3 punten en een doelsaldo van +1. Bij een nederlaag hebben ze een slechter doelsaldo.
Het scenario van 83,3% gaat er vanuit dat Zwitserland doorgaat. Ook zij zijn nog niet zeker. Dat zijn ze op zijn vroegst aan het eind van de avond waarbij in groep B en C den nummer 3 maar 3 punten heeft.
Kutzooi is het!Verrassend dat die wedstrijd niet gelijk geëindigd is.
Als je de wedstrijd gezien hebt niet.Verrassend dat die wedstrijd niet gelijk geëindigd is.
Vooraf werd alom verwacht dat het een gelijkspelletje zou worden, ik las ondertussen al dat Oekraïne een belabberde wedstrijd gespeeld heeft.Als je de wedstrijd gezien hebt niet.
Ik had dat ook wel verwacht eigenlijk, misschien was het ook de bedoeling maar daar was Oekraïne gewoon te slecht voor.Vooraf werd alom verwacht dat het een gelijkspelletje zou worden, ik las ondertussen al dat Oekraïne een belabberde wedstrijd gespeeld heeft.