EK 2021 wedstrijdtopic

Eef de Kip

Well-known member
Het wordt ook steeds gekker en gekker, waarom dat hele circus optuigen.
Gewoon 1 gast die in de 2 mn in de rust die je hebt iets zinnigs kan zeggen en na de wedstrijd wat analyses.
Het is nu een programma met een miljoen analisten waarvan het merendeel niets te melden heeft.
 

Abubakari

Well-known member
Okay, Zwitserland-Wales, zijn de Zwitsers favoriet ondanks dat Wales de vorige keer halve finalist was? Kortom, kan Wales nog eens verrassen of waarom niet?
 

Mario

Well-known member
Ik schat Zwitserland iets hoger in dan Turkije en Wales. In deze groep zou ik ze op plek 2 zetten.
 

SanMark.

Well-known member
Het wordt ook steeds gekker en gekker, waarom dat hele circus optuigen.
Gewoon 1 gast die in de 2 mn in de rust die je hebt iets zinnigs kan zeggen en na de wedstrijd wat analyses.
Het is nu een programma met een miljoen analisten waarvan het merendeel niets te melden heeft.
Diversiteit vermoed ik, er zit een vrouw, wat mannen van verschillende afkomst al wat het kamper gedeelte met Sneijder, van de Vaart en Janssen wel aardig groot ingevuld.

En held SanMarco zit er.
 

Batigoal

Well-known member
Zwitserland heeft geen spectaculaire namen in de selectie, maar met zoveel ervaring in goeie competities ligt de ondergrens bij die ploeg denk ik heel hoog. Met hun degelijke en volwassen voetbal kunnen ze denk ik best ver komen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik zie dat Aaron Ramsey in de verwachte opstelling ontbreekt, waarom is dat? Lees nergens iets over een blessure.
 

Mario

Well-known member
Hij heeft de laatste training ook niet meegedaan begrijp ik. Wellicht toch niet op tijd hersteld
 

Abubakari

Well-known member
Nou, met hockey zijn we in elk geval al Europees Kampioen, 2-2 en na shoot outs van Duitsland gewonnen. Ook gewoon 10 tellen voor tijd 2-2 maken. 👍

Sterkte erka. 😀
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan