Denemarken beter dan Engeland🤣Engeland is gewoon zwaar kut
In de poule eerste wedstrijd kwartier redelijk gespeeld
Tegen Schotland waren ze minder
Denemarken was beter in de halve finale
Denemarken beter dan Engeland🤣Engeland is gewoon zwaar kut
In de poule eerste wedstrijd kwartier redelijk gespeeld
Tegen Schotland waren ze minder
Denemarken was beter in de halve finale
Eerste keer in 55 jaar, ik was met een parachute gekomen 😅😅Engelse fans zonder kaartje proberen Wembley te bestormen. Een deel zou al binnen zijn...
Ik heb de beelden ook gezien maar ze zijn helemaal nog niet binnen, ze zijn door de eerste beveiligingslaag gekomen en nu rond het stadion. Maar niet IN het stadion.Engelse fans zonder kaartje hebben Wembley bestormd. Diverse plekken paniek. Echt niks geleerd van Hillsborough, die gasten.
Het lijkt de Bundesliga wel.Engelse fans zonder kaartje proberen Wembley te bestormen. Een deel zou al binnen zijn...
Ik heb de beelden ook gezien maar ze zijn helemaal nog niet binnen, ze zijn door de eerste beveiligingslaag gekomen en nu rond het stadion. Maar niet IN het stadion.
Als Liverpool-fan behoor je eigenlijk een hekel te hebben aan het Engelse nationale team. 😉Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wie wint. Italië zou ik mooi vinden omdat ik altijd wel een zwak voor hen heb, maar Engeland zou gewoon mooi zijn, eindelijk weer een trofee voor Engeland.