EK 2021; Oranje

Hankie

Well-known member
Dat is toch allemaal inwisselbaar?
Veltman kun je nog op 2 posities neerzetten maar jij vindt Hateboer en Tete beter?

Nee vind Karsdorp beter.
vd Beek heeft weinig gespeeld ( en zal ook weinig spelen in Oranje) maar zie ik iig liever dan Hateboer en Promes of Bergwijn lijkt me ook niet echt een groot verchil.
Verder zullen ze allemaal wellicht een paar minuten maken dus lekker belangrijk.
Is gewoon ook een slecht signaal, niet of nauwelijks spelen en dan mee naar het EK. Neem dan een jong talent mee.
 

Maasveld

Well-known member
Zolang er nog geen duidelijkheid is in die zaak van Promes, zou hij sowieso nooit opgeroepen moeten worden.
Volgens De Boer ben je onschuldig zolang je nog niet veroordeeld bent. En aangezien hij het goed doet in Rusland gaat ie gewoon mee.
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat het allemaal een beetje op hetzelfde niveau zit. Het is niet zo dat we nu hoogstaande voetballers thuis laten.
 

Bernardo

Well-known member
Ik zou gaan voor 532/352

Stekelenburg; Dumfries, de Vrij, de Ligt, Blind, Wijndal; Frenkie, Gravenberch, Wijnaldum; Malen, Memphis.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

Batigoal

Well-known member
Die heeft in ieder geval meer gespeeld en gepresteerd dan van de Beek

Qua middenvelders zijn er ook niet heel veel alternatieven. Strootman is uit beeld, Pröpper heeft dit seizoen vrijwel niet gespeeld en Vilhena staat tegenwoordig linksback. Volgens mij is er niemand anders die er niet bij is die serieus in aanmerking komt.

Karsdorp erbij zodat je 3-5-2 had kunnen spelen was wel wenselijk geweest eigenlijk.
 

Maasveld

Well-known member
Dumfries kan dat ook prima toch? Promes zou ook nog kunnen, helemaal in de poulefase.
In dat systeem zijn die buitenste verdedigers/middenvelders ontzettend belangrijk. Dan lijkt het me logisch dat je voor die posities ook de best mogelijke back-ups selecteert en niet een buitenspeler/10 die daar 3 jaar geleden een paar keer heeft gespeeld.
 

Bernardo

Well-known member
In dat systeem zijn die buitenste verdedigers/middenvelders ontzettend belangrijk. Dan lijkt het me logisch dat je voor die posities ook de best mogelijke back-ups selecteert en niet een buitenspeler/10 die daar 3 jaar geleden een paar keer heeft gespeeld.
We hebben het wel over de Boer hè.
 

Maasveld

Well-known member
In tegenstelling tot wat De Boer beweerde in de persconferentie heeft ie niet alle afvallers gebeld. Schande!!!
 

Maasveld

Well-known member
Nu wordt door een woordvoerder gezegd dat hij alleen contact op heeft genomen met degenen die regelmatig bij de selectie hebben gezeten. Logisch derhalve dat hij wel een bericht heeft gestuurd naar El Ghazi en niet naar St. Juste.
 
Bovenaan