Districtsbeker

Unregistere

Well-known member
Lijkt mij geen verrassing.

Okee. Op basis van het feit dat Sparta Nijkerk in de topklasse speelt - wel degradant natuurlijk - en Excelsior '31 niet, plus dat het daar wat rommelt, vond ik het wel licht verrassend.

Overigens krijgt de KNVB het nog lastig om een mooi schema te maken voor de landelijke beker. Excelsior '31, Harkemase Boys - hoewel die op weg lijken naar uitschakeling - en Hoek doen ook mee aan de nacompetitie.
 

de waan

Well-known member
Ik begrijp dat Sparta Nijkerk behoorlijk van de mat is gespeeld. Excelsior heeft ook een prima ploeg, die behalve de wedstrijd tegen WHC ook steeds prima voetbal heeft gespeeld de laatste maanden (ondanks het gerommel).

JVC Cuijk maakt ondertussen gehakt van Groene Ster. Het is inmiddels 5-1.
 

Unregistere

Well-known member
Dat begreep ik ook van de verslaggever van Excelsior '31. Zijn wedstrijdverslag op hun website sprak boekdelen in elk geval.

JVC Cuijk al op 7-2, die zouden best eens in ??n ruk door kunnen gaan voor die landelijke beker. Hebben verder toch niets meer om handen, dus zou een mooie prijs zijn.
 

Joost

Well-known member
Groene Ster moest met een gelegenheidsdefensie spelen hoorde ik op de radio. Maar de trainer was toch not amused en verweet zijn spelers inzet en coaching.
 

Unnekuukse

Active member
Simpele bekerwinst voor JVC Cuijk. Wedstrijd was na een half uur (3-0) al beslist. Groene Ster kwam net voor rust nog terug naar 3-1, maar direct na de rust werd het 4-1 en even later zelfs 5-1. Uiteindelijk liep JVC Cuijk uit naar 7-2; 3x Van der Laan en 2x Schaap en Renirie.
JVC Cuijk is hiermee definitief de beste ploeg van Zuid 2. In de competitie boven EVV ge?indigd en de districtsbeker gewonnen.
Komende zaterdag speelt JVC Cuijk de kwartfinale van de landelijke beker thuis tegen IJsselmeervogels.
 

Unnekuukse

Active member
Voor wie er ge?nteresseerd is: IJsselmeervogels wint de kwartfinale bij JVC Cuijk met 0-2. Eerste helft was IJsselmeervogels beter. Terechte 0-1 ruststand, na een fout van JVC-doelman Witt. Na de pauze was JVC Cuijk sterker, had het ook een veldoverwicht maar wist het te weinig kansen te cre?ren. In de laatste minuut van de blessuretijd werd het nog 0-2.
Conclusie: verschil was klein, maar JVC Cuijk was aanvallend te onmachtig.
 

Unregistere

Well-known member
Zonde Unnekuukse!

Nu speelt IJsselmeervogels volgende week thuis tegen RKAVV in de halve finale.

Woensdag is het Excelsior '31 - Hoek, nog in de kwartfinale. De winnaar neemt het daarna thuis op tegen Harkemase Boys.
 

Unnekuukse

Active member
Het probleem van IJsselmeervogels voor volgend seizoen: het middenveld, met een uitblinkende Celen, was beter dan het middenveld van JVC Cuijk.
 

Unregistere

Well-known member
Het probleem van IJsselmeervogels voor volgend seizoen: het middenveld, met een uitblinkende Celen, was beter dan het middenveld van JVC Cuijk.

Ai, da's pijnlijk als ze twee middenvelders van JVC hebben aangetrokken. Maar goed, het is ??n wedstrijd. Celen heeft ook een mindere fase gekend, net na al het gedoe rond Corneille. Daarna heel sterk teruggekomen, kan Rijnsburgse Boys veel plezier aan beleven.
 

Forza AZ

Well-known member
Hoek krijgt het nog druk zo en de KNVB zal de landelijke beker moeten uitstellen voorlopig. Hoek speelt eerst nog 2 (of 3) wedstrijden in de nacompetitie.
 

Unregistere

Well-known member
Vanavond Hoek - Harkemase Boys, de halve finale van de landelijke beker. Hoek met een aantal invallers, bij Harkema is de reservekeeper niet aanwezig. Hij was boos omdat hij niet zou spelen en bleef in Friesland. Opvallend, de man heet Zeldenthuis. Vandaag dus wel.

Benieuwd of Hoek zich na de domper van zaterdag nog kan opladen.
 

Unregistere

Well-known member
Voor het eerst in de historie een Zeeuwse club in de landelijke bekerfinale, las ik ergens. Zou mooi zijn voor Hoek als ze hem dan ook maar gelijk winnen, al zal IJsselmeervogels zich niet voor het tweede jaar op rij willen laten verrassen in de finale.
 
Bovenaan