Ik kom er niet meer aan toe wekelijks een stukje te tikken maar vandaag nog maar eens een poging wagen.
1D.
Chevremont pakte vorige week de periode en zette vandaag door. Sporting Heerlen stribbelde lang tegen, kwam zelfs op voorsprong maar moest toch met 1-3 de punten aan Chevremont laten. Naaste achtervolger Bekkerveld won ook maar laat dit seizoen na indruk te maken. Tegen RVU werd pas in de slotfase de winst veiliggesteld; 5-2.
Minor en Heidebloem blijven ook goed meedoen en versloegen beide een ploeg uit Deurne met 4-1.
Opvallend is ook de opmars van De Valk. De eerste drie potjes verloren maar nu al 5 zeges in 6 duels. Gisteren werd Venray met 4-1 verslagen.
Wittenhorst kroop weer weg onderin met een 5-0 zege op Susteren dat daarmee toch echt in de problemen blijft.
Tenslotte Meerssen en SSS18 dat 1-1 werd. Meerssen creerde kans op kans maar wist slechts eenmaal te scoren en kreeg in de slotminuut de gelijkmaker binnen.
2G.
Schaesberg had een lekker dagje. Zelf wonnen ze met 4-1 van Eijsden terwijl LHC en Geusselt Sport onderuit gingen tegen Venlosche Boys en Caesar.
GSV '28 blijft haar opmars volhouden en won voor een vijfde keer op rij.
Onderin greep Simpelveld de noodzakelijke zege tegen Langeberg anders was het wel erg uitzichtloos geworden.
2H
Volharding en Helvoirt speelden 2-2 gelijk maar BVV profiteerde niet en speelde ook 2-2. Daarmee blijft Volharding 1 punt voor BVV en Helvoirt.
Onderin de eerste zege voor Sparta '25 in het jubileumweekend.
Derde klassen;
A. Heer heeft ondertussen 9 punten meer dan de concurrentie.
B. Veritas heeft ook een gigantisch gat van 8 punten, SVC 2000 is nog puntloos.
C. Sparta '18 verloor de koppositie aan SJVV maar heeft nog een restant in te halen tegen Oranje Zwart
D. Volkel en Boekel Sport scoorden niet in de topper maar Rhode profiteerde niet en speelde ook 0-0
Lager;
- Volgens de trainer van HVV Helmond is zijn team goed genoeg voor de subtop. Realiteit is dat ze in 4F onderaan staan en gisteren met 10-0 verloren.
- DEV Arcen won haar eerste 8 duels maar verspeelde gisteren tegen Kronenberg de eerste punten; 1-1
Ik was bij SHH - BSV Limburgia. Het eerste half uur ging gelijk op. BSV Limburgia maakte 0-1, SHH maakte gelijk en stortte toen in. BSV Limburgia maakte direct 1-2 en voor rust 1-3. Na de pauze wilde SHH wel maar vergat te verdedigen en stond in no-time 1-5 achter. Het had nog 5-12 kunnen worden maar de doelmannen hielden nu wel hun doel schoon.
L1 was bij Geulsche Boys v DBSV en maakte volgens mij een aardig stukje, ik moet zelf nog kijken;
http://www.l1.nl/video/l1sprt-meer-dan-50-tegendoelpunten-voor-geulsche-boys-8-nov-2015-0