Sensini
Well-known member
Een beetje vreemd ook met die strafschoppenseries in die nacompetitie 4e/5e klasse. In de eerste ronde werden bij alle wedstrijden strafschoppen genomen, maar bij RKGSV-Hegelsom was de uitslag daarvan 3-3, terwijl in de reglementen toch expliciet staat dat er een winnaar moet zijn. Gisteravond stonden er op voetbal.nl bij de wedstrijden van de tweede ronde geen resultaten van de strafschoppen, vanmorgen stonden die er ineens wel, behalve bij DBSV - Daalhof. Nu zijn ze in die poule niet meer van belang, maar dat zijn ze in de meeste poules niet meer. Alleen waar de marge in de tweede wedstrijd net zo groot was als in de eerste ?f waar de eerste wedstrijd gelijk eindigde heeft het volgens mij nog nut strafschoppen te nemen na de tweede wedstrijd. Toch zijn ze dus bijna overal genomen.
Spannendst is het in poule 10 waar de eerste wedstrijd ELI - Estria 0-0 was (strafschoppen 6-7) en gisteren Estria - Woenselse Boys 2-2(3-5). Als Woenselse Boys - ELI ook gelijk eindigt gaan daar de strafschoppen van alle de drie de wedstrijden tellen neem ik aan.
In poule 5 mag SVH'39 overigens ook nog met ??n doelpunt verschil verliezen van OVCS, want zij hebben de strafschoppen van SVSH gewonnen.
Spannendst is het in poule 10 waar de eerste wedstrijd ELI - Estria 0-0 was (strafschoppen 6-7) en gisteren Estria - Woenselse Boys 2-2(3-5). Als Woenselse Boys - ELI ook gelijk eindigt gaan daar de strafschoppen van alle de drie de wedstrijden tellen neem ik aan.
In poule 5 mag SVH'39 overigens ook nog met ??n doelpunt verschil verliezen van OVCS, want zij hebben de strafschoppen van SVSH gewonnen.