Mwoah, (grote) kansenverhouding 8-3, dan noem ik het gewoon onverdiend hoor.Ik weet niet meer precies of jij voor Alcides bent of niet, zo wel dan ben je in elk geval een goed verliezer.
VVG wint en VEV'67 verliest (alweer dik, 7-0, 6-1 en nu 5-0 zijn de laatste 3 nederlagen).
Het is straks VVG wat PKC'83 een vriendendienst moet doen om degradatie te ontlopen ipv andersom...
En hop, de zesde zege op rij voor VVG, nu tegen Winsum die ook aardig in vorm waren met 13 uit 5. Binnen 10 minuten stond VVG al op 2-0 en uiteindelijk werd het 3-0.
Daarmee is Buh Kwiek ingehaald. Volgende week inhalen, dan kunnen ze wellicht ook boven de streep komen.
Buitenpost werd vanmiddag kampioen, spelen volgend jaar voor het eerst Hoofdklasse, ook leuk.
Dames van de leeftijd van bqandy (jaar of honderd dus*), de enige die wild werd en in toom gehouden moest worden was bqandy.bqandy zei:Winsum hooligans.
Dames van de leeftijd van bqandy (jaar of honderd dus*), de enige die wild werd en in toom gehouden moest worden was bqandy.
* Volgens bqandy was de keeper van Winsum een jaar of honderd, ik schat bqandy minimaal 10 jaar ouder.
Hoezo? Ik schatte je zelfs nog wat jonger in... :cab:
Vanmiddag in 3A naar de topper/stadsderby Groninger Boys - Helpman geweest. Bij winst had Helpman nog 2 punten nodig uit de laatste 4 wedstrijden. Maar na 14 minuten stond het al 2-0 voor GB. Helpman herstelde zich, kwam in de 72'op 2-2 en won uiteindelijk met 3-5. Kunnen ze donderdag uit bij Nieuw Roden kampioen worden.
Het was ook Danny Dijkstra tegen Freddy de Grooth, Dijkstra stond op 35 goals, de Grooth op 34. Dijkstra scoorde er vanmiddag, de Grooth 1.
De andere topper (in 4B) TLC - Gruno eindigde ook in 3-5. Gruno nu 8 punten voor met een wedstrijd meer dan TLC.
We moeten dit soort gedoe niet normaal gaan vinden.
En er lijkt me ook niets op tegen om beelden ervan prijs te geven.