HIj was volgens mij een groot deel van het seizoen niet echt fit, want pas in het laatste kwart stond hij weer wekelijks in de basis. Daarvoor viel hij regelmatig in. Geen toeval dat GRC prompt de derde periode heeft gepakt. Lulofs is op zijn 41 ste (of 42ste?) nog gewoon de absolute gangmaker bij GRC, het verschil tussen wel of geen Lulofs is echt groot. Komt hij er in dan zie je direct de openingen waar rappe spitsen als Wilkens en Alt mee uit de voeten kunnen en is GRC direct veel gevaarlijker.
Vorige week was ook leuk, Lulofs maakte een tackle, was veel te laat, kreeg terecht geel. Riepen ze vanaf de bank van Hoogeveen (de tegenstander dus) "Die man is te oud voor het spelletje". Twee minuten later maakt ie de 1-0 en nadat Hoogeveen op 1-1 was gekomen speelde Lulofs zichzelf met een geweldige actie vrij en maakte hij het uit een vrij lastige hoek heel subtiel af.
U hoort het, ik ben fan.
Sowieso een leuke ploeg, GRC, vrij veel thuiswedstrijden van gezien dit seizoen. Ook knap van Jurna dat hij de gatenkaas die de verdediging vlak voor en na de winterstop was (uitslagen van 4-6 en 3-5 etc) weer dicht heeft gekregen en uiteindelijk gewoon vierde is geeindigd met GRC en bovendien een periode heeft gepakt waar veel mensen in GRC een serieuze degradatiekandidaat zagen.
Hoofdklasse lijkt me wat te veel voor GRC, lekker een beetje mooi meedoen in 1F lijkt mij mooier dan een loodzwaar seizoen in de Hoofdklasse, maar goed, wie weet verrassen ze daar ook nog.