District Noord

bqandy

Well-known member
Daarom staat "ruig" ook tussen aanhalingstekens. En daarom ergerde mij dit citaat van ene Ryan Prins die voor TweeNul een pro Noordscheschut stukkie schreef dan ook enorm: "Navraag leert dat ook bij eerdere thuiswedstrijden van Groningen een dergelijke, dreigende sfeer op het sportpark rondhing."

Zo kan ik ook feiten checken. "Navraag rond een stel mafkezen leerde mij dat Prins al jaren (vul maar wat ergs in) ......... "

Abubakari

Well-known member
...uit zijn nek zwatelt en rijp is voor gedwongen opname.

Wat helaas ondersneeuwt, het was een geweldige wedstrijd, zeker voor rust. Op het scherp van de snede, een zeer sterk VVG wat NSS van het kastje naar de muur speelde (en ze tot twee keer toe terug helpt in de wedstrijd met defensieve blunders), en een dikverdiende zege boekte.

Het was wel weer goed voor de blogkijkcijfers, meer dan 1000 lezers. :duim:

Joost

Well-known member
Overigens is de heer Prins van het verslag op tweenul niet dezelfde heer Prins die als grensrechter van de club menig tegenstander de das om heeft gedaan. En het is ook niet dhr Prins die er tot enkele jaren geleden 10 jaar lang trainer was.

Welke Prins was het dan wel!

Abubakari

Well-known member
Nog een prachtweekend voor VVG, de topper bij nummer 3 DZOH werd met 4-2 gewonnen, Noordschschut verloor weer, Klazienaveen-Pelikaan S eindigde gelijk, kortom net als vorige week verspeelt behalve VVG iedereen bovenin punten.

Dokkum ook weer gewonnen, 6-1, Mamio met 10-2 gewonnen, blijven dus ook allebei koploper.
Zelf was ik naar Groen Geel-Zuidhorn in 2J, werd 1-0 waardoor Groen Geel de maximale score houdt in de tweede periode. En inmiddels gestegen is naar een gedeelde derde plek. Op 6 punten van koploper VVG. De voorsprong van VVG op Noordscheschut is trouwens 4 punten. Op naar de eerste klasse! :duim:

Abubakari

Well-known member
Spektakel garantie bij GRC de laatste tijd, 10 keer gescoord in de laatste 3 wedstrijden maar wel 3x verloren. 4-6, 3-5 en weer 3-5.
Het zijn ook wel een stel domkoppen. Net als vorige week een flinke achterstand goedmaken om in de laatste minuten weer de boot in te gaan.
Nou ja, het publiek is de winnaar zullen we maar zeggen. Hopelijk is het lek na de winterstop boven en pakt GRC dan weer wat punten anders is het ondanks de prima seizoensstart straks weer tweede klasse. Zou ik zeer jammer vinden.

Unregistere

Well-known member
Voor de neutrale kijker inderdaad interessante potjes met zo ontzettend veel doelpunten. Maar ik kan me voorstellen dat de trainer er gek van wordt.

bqandy

Well-known member
Wispelturige man die Pascal Mulder.
In het verleden stopte hij ook steeds bij een club, of wilde stoppen, ging dan toch weer door, dan weer niet..........
Bij PKC'83 en Groninger Boys kunnen ze er over mee praten.

Joost

Well-known member
Voor trainers die graag een leuk CV hebben is daar nu wel makkelijk een kampioenschapje op te halen.

bqandy

Well-known member
Pascal Mulder heeft nog maar net zijn hielen gelicht als trainer van WKE-16 of de club verliest zijn eerste competitiewedstrijd , met 1-0 van Weiteveense Boys.
Deze wedstrijd werd enkele weken geleden gestaakt omdat de scheidsrechter zich bedreigd voelde en werd vandaag uitgespeeld.

Maar WKE was toch al gedecimeerd tot 9 man voor het restant?

bqandy

Well-known member
Trainersnieuws in noord:

Herman Scherpen van MSC wordt trainer van Nieuw Buinen.
Hans van der Ploeg (clubloos, oud ON) trainer Drachtster Boys
Paul Weerman (ex WKE) waarschijnlijk naar Achilles 1894

bqandy

Well-known member
En Bas Bijen de andere hoofdtrainer van MSC wordt trainer van vv Zuidwolde.

Al een paar dagen bekend: Johan Groote (oa Sneek) gaat naar Frisia.
Ik sprak deze sympathieke Fries een paar maanden geleden bij een wedstrijd van Oranje Nassau. Hij was er bijna niet meer vanwege een hartstilstand. Door resoluut optreden van zijn vrouw is hij gereanimeerd. Het gesprek ging uiteraard daarna niet over voetbal. Mooi dat Johan zijn leven weer op pakt en als trainer weer aan de slag gaat. Want hij moest nog even revalideren en/of aansterken en vooral zijn eigen lijf weer vertrouwen.

Bovenaan