Het verhaal van VVG, zonder te betalen in 6 seizoenen van de vijfde naar de eerste klasse:
http://www.vvgroningen.nl/het-vvg-recept-feestend-hogerop-bron-dvhn/
http://www.vvgroningen.nl/het-vvg-recept-feestend-hogerop-bron-dvhn/
Neem van mij maar aan dat het niet zo is.Misschien wordt er niet direct gecasht bij de club, maar reken maar dat er andere voorwaarden een rol spelen. Denk aan producten of diensten ipv valuta of de zogeheten vrijwilligersvergoeding plus andere dingen. En dan wordt PKC genoemd als voorbeeld. Ook een club die zich met geld omhoog heeft gewerkt.
De sfeer zal meer dan prima zijn bij VVG, maar neem van mij aan dat daar meer dan genoeg jongens op de lijst staan die niet voor nop spelen.
VVG verliest met 4-1 van ON en staat nu ? ?n na laatst. Volgende week uit tegen de ploeg die puntloos laatste staat.
Men wordt heel bang voor Dalfsen,
https://www.rtvoost.nl/nieuws/27893...r-over-hekje-vallen-amateurwedstrijd-gestaakt