Unregistere
Well-known member
Nee, 433, maar ze kunnen niet verdedigen.
Okee. Nou ja, voor de neutrale toeschouwer is dat een mooie bijkomstigheid. De trainer zal wel gek worden af en toe.
Nee, 433, maar ze kunnen niet verdedigen.
Okee. Nou ja, voor de neutrale toeschouwer is dat een mooie bijkomstigheid. De trainer zal wel gek worden af en toe.
Aangezien ik elke week 3D zie. DESZ verreweg de beste ploeg daar. Degradant uiteraard. Is ook een sterkere 3D dan vorig jaar, met vier ploegen uit Oost en drie degradanten uit tweede klasse (DESZ, Rouveen en ZZVV), geen promovendi.
Nieuwleusen wordt waarschijnlijk tweede, prima ploeg, maar zie ik niet stap hogerop maken. SCD'83 uit Oost wordt zeer waarschijnlijk derde, ook qua kracht duidelijk de nummer drie. Verliezen aan eind seizoen ook nog eens de topscorer aan VV Hoogeveen. Hardenberg'85 is thuis zeer sterk in 3D, maar heeft het lastig in de uitwedstrijden bij de ploegen uit Noord vooral. Wat harder voetbal met wat sneller de lange bal, heeft die ploeg het heel lastig mee. (Zoals veel ploegen uit Oost dat wat lijken te hebben als ze op bezoek gaan bij een Borger, Fit Boys of Vitesse'63.
Lutten vorig jaar net geen kampioen geworden en dit seizoen met dezelfde ploeg middenmoter in 3D Noord, vreemd.
Al met al is het niveau in 3D een stuk hoger dan vorig jaar, zeker ook door de ploegen uit Oost. Geluiden van ploegen uit Oost zijn toch vooral dat ze liever in Oost spelen, ondanks dat ze dit seizoen een stuk meer punten pakken (op Lutten na dan)
Dat het niveau in 3D nu hoger ligt is niet verwonderlijk. De 4 uit Oost die erbij kwamen eindigden vorig seizoen in de derde klasse in Oost ook bovenin.
Ik dacht dat over het algemeen de teams uit 3D Noord wel tevreden zijn over de nieuwe indeling. Ook al omdat daardoor de afstanden kleiner werden en er aardig wat derby's bij kwamen.
Waarom denk je dat die 4 liever in Oost waren gebleven ?
Het is ook niet omdat er een meerwaarde zou zijn, maar omdat elke afdeling nou eenmaal 14 teams moet hebben.
Bij Epe zijn ze inmiddels als een stuk enthousiaster trouwens. Het niveauverschil tussen oost en noord is hier toch wel vrij schrijnend.
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES dan toch eens wat hij zegt.
Echt he. Hoe moeilijk is het om die post van dewaan goed te lezen?
ha, kun je het dit keer af zonder agressie ?
lees zelf ns goed, man
Jij zegt dat je de meerwaarde niet ziet. Dewaan zegt dat het ook niet daarom bedoeld is, maar om de aantallen en dan zeg jij nog eens dat de meerwaarde er niet is. Ik zie daar de meerwaarde niet van in.
TV NOORD zei:Noordscheschut neemt voorzorgsmaatregelen voor de thuiswedstrijd tegen VV Groningen. Zo moet er een apart vak komen voor de supporters uit Groningen. De voetbalclub kan zaterdag kampioen worden van de tweede klasse J.
Eerder dit seizoen waren er ongeregeldheden, toen Noordscheschut op bezoek was in Groningen. De wedstrijd werd destijds kort stilgelegd.
De verwachting is dat er zo’n 300 supporters vanuit Groningen mee gaan. Ze gaan niet via de hoofdingang naar binnen, maar worden via een andere weg naar het sportcomplex geleid. Ook komt er een apart parkeergedeelte voor de aanhang van VV Groningen. Dinsdag is er overleg geweest tussen de clubs, politie, gemeente Hoogeveen en de KNVB. Het bestuur van Noordscheschut komt donderdagavond nog bijeen om te overleggen.
Beveiligers
Er zijn ook geluiden dat de wedstrijd niet doorgaat. ‘Ik weet niet beter dan dat het gewoon doorgaat. We gaan met drie supportersbussen die kant op. Wel wat later dan normaal gesproken de bedoeling was’, zegt VV Groningen-voorzitter Robbert Bollegraaf.
‘Verder nemen we onze eigen beveiligers mee. We komen om feest te vieren en kampioen te worden, verder niets.’
Gescheiden vakken
De politie zegt in een reactie dat er uit voorzorg gescheiden vakken moeten komen. Noordscheschut moet er voor zorgen dat dit in goede banen geleid wordt.