Yep.
gevegt Well-known member 20 nov 2016 #602 Komen er ooit nog eens nieuwe afleveringen van Wegmisbruikers?
M Maasveld Well-known member 23 nov 2016 #603 44.000 euro schuld, maar wel nog even zonnepanelen en een 2de boot aanschaffen. En dan zit meneer ook nog in de administratie. Briljant!
44.000 euro schuld, maar wel nog even zonnepanelen en een 2de boot aanschaffen. En dan zit meneer ook nog in de administratie. Briljant!
Janssen Well-known member 24 nov 2016 #613 de waan zei: Waar precies doet het pijn? Klik om te vergroten... Nu vooral mentaal
SanMark. Well-known member 24 nov 2016 #614 de waan zei: Waar precies doet het pijn? Klik om te vergroten... Ik vermoed bij het plassen.
Janssen Well-known member 24 nov 2016 #616 SanMark. zei: Ik vermoed bij het plassen. Klik om te vergroten... Ja zo'n cockring helpt dan niet echt.
SanMark. zei: Ik vermoed bij het plassen. Klik om te vergroten... Ja zo'n cockring helpt dan niet echt.
M Maasveld Well-known member 24 nov 2016 #618 Janssen zei: Ze is zo lekker dat het pijn doet Klik om te vergroten... Over welke van de 2 heb je het?
Janssen zei: Ze is zo lekker dat het pijn doet Klik om te vergroten... Over welke van de 2 heb je het?
Janssen Well-known member 25 nov 2016 #619 Maasveld zei: Over welke van de 2 heb je het? Klik om te vergroten... Chantal natuurlijk. Niet zo'n domme vragen stellen.
Maasveld zei: Over welke van de 2 heb je het? Klik om te vergroten... Chantal natuurlijk. Niet zo'n domme vragen stellen.