Ik las het. De originele aflevering heb ik toevallig gezien. Deze ook maar even terugkijken.
Ik zou mij wel ergeren aan het feit dat na 3 kinderen bij 2 verschillende mannen er een 30 jaar oudere man voorbij komt die er nog een vierde bij maakt. Daar moet die man zelf al niet aan beginnen als ie het beste met haar voor zou hebben. Dan gaat de NPO ook nog meewerken aan dat huwelijk, alsof dat wat oplost.Ik las het net ook. Ga de aflevering niet kijken, ga me er alleen maar aan ergeren... En dan niet aan dat je vriend flink wat ouder is, als je gelukkig bent vind ik leeftijd niet relevant, en ook niet dat je al 4 kinderen hebt op je 22e, maar wel dat dat bij 3 mannen is.
Ik zou mij wel ergeren aan het feit dat na 3 kinderen bij 2 verschillende mannen er een 30 jaar oudere man voorbij komt die er nog een vierde bij maakt. Daar moet die man zelf al niet aan beginnen als ie het beste met haar voor zou hebben. Dan gaat de NPO ook nog meewerken aan dat huwelijk, alsof dat wat oplost.
Nee, ze zijn de uitzending van afgelopen dinsdag getrouwd. Van Moorsel zorgde voor de jurk en diner (Zal vast via de NPO weer gedeclareerd worden).RTL volgens mij...
Vooral schaamteloos van RTL wat mij betreft. Die Peter-Jan Rens zit financieel zo in de shit dat ie alles aangrijpt om geld te kunnen verdienen.Een realityshow over het leven van Peter-Jan Rens en zijn 43 jaar jongere vriendin. Wat een familie.
Vooral schaamteloos van RTL wat mij betreft. Die Peter-Jan Rens zit financieel zo in de shit dat ie alles aangrijpt om geld te kunnen verdienen.
Wat mij betreft wel.Dus Yoep heeft gelijk?
Welke zender van RTL?
Gisteravond weer een toppertje bij Vier Handen op E?n Buik. Kind werd uiteindelijk zelfs uit huis gehaald door de Kinderbescherming. Dit stel was weer zo'n typisch geval waar er voor preventieve sterilisatie iets te zeggen valt.