Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Nu de eerste uit huis is geplaatst en de Wii toch snel zal vervelen, mooi weer een nieuw kindje produceren.
 

Jozsef

New member
Ik zag gisteren tijdens het zappen een vet varken Peter Jan Rens aan tafel uitkafferen. Het kwam erop neer dat hij z'n gedrag "h??l snel" moest veranderen anders werd er niet getrouwd.
Ligt het nou aan mij dat normaliter elke vent proestend van het lachen direct z'n koffers zou pakken? Wat voor een zeug ben je dan joh? Of was dit gewoon Jiskefet?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Peter Jan komt vaak in m'n Middelburgse stamkroeg. Zijn vrouw is daar ook bij. Het is sneu om te zien, maar grotendeels ook een act.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vorige week die gast die volop bleef blowen. Naast zijn zwangere vriendin. En uiteraard een kerngezond kind krijgen. Zelfs twee!
Moet wel zeggen dat ie naderhand een poging ging wagen om te stoppen. Maar wel nog gewoon 6 dure blikken RB wegtikken per dag.

Kansloos volk, echt.

Die van vorige week vond ik er op manier wel wat van maken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vooral ook die Big Macs.

Waar heb je trouwens gelezen dat ze nu werkt? Daarnaast lijkt diezelfde kerk het stel vooral ook te stimuleren om stomme beslissingen te nemen. Die kerk zal ze echt niet gaan ontraden om nog een kind te nemen.
 

Batigoal

Well-known member
Ik zag nu pas de uitzending van Vier Handen Op E?n Buik terug van dinsdag terug. Man man, dat iedereen zomaar kinderen mag uitpoepen. Gewoon blijven roken als je we?en al beginnen, blijkbaar tegen de stress van het de hele dag op je reet op de bank zitten, uiteraard geen moeite doen om te werken, verwachten dat je alles krijgt.

Echt, wat moet het een heerlijk leven zijn als je een simpele ziel bent die nog geen 10 seconden vooruit kan denken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan