Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
Ik zit 'het beste voor m'n kind te kijken'. Wellicht moet de kinderbescherming toch even ingrijpen.

Turnen is niet zijn passie; zegt moeder over z'n vier jarige zooon

En mijn favoriet; "heb je de boom al bedankt dat je m mocht knuffelen"

Aflevering 2 nu!
 

Joost

Well-known member
De Kardashians als voorbeeld en je gezin als merk in de markt zetten. Dit is een geniaal programma.
 

Hankie

Well-known member
De Kardashians als voorbeeld en je gezin als merk in de markt zetten. Dit is een geniaal programma.
Zeker weten. Maar dat is ook belangrijk, het boeit niet of die kinderen het leuk vinden als ze maar geld binnen harken.
 

Janssen

Well-known member
Goed hoor, de fijne motoriek van dat kind gewoon om zeep geholpen met je klote iPad. Kuthoer.
 

gevegt

Well-known member
Worden die christelijke kinderen klaargestoomd voor het ondergaan van leuke dingen die God goed vindt?
 

gevegt

Well-known member
Kinderen die het huishouden moet doen.:cab:
Zodra dochter gevegt zelfstandig de koelkast kon openen haalt de mijn pils op.:duim:
 

inhethoekje

Active member
Kan die vent met dat smerige haar wel de alternatieveling uit lopen te hangen, aan zijn neus te zien houdt hij van flink zuipen.
 

Joost

Well-known member
De gelovige kids hebben geen Christelijke school dichtbij en zitten ter compensatie op een Christelijke Musicalclub.

Maar ze geven ze wel de katholieke sexuele opvoeding mee.

Maar Helmond staat vol met Rooms Katholieke scholen, dus wat zijn ze nu?
 

Joost

Well-known member
Zestienjarige Sanne ziet er wel uit alsof ze (om in Janssens termen te blijven) helemaal uit elkaar getrokken gaat worden als ze uit huis gaat.
 

inhethoekje

Active member
Als je neus groter wordt door het zuipen, zou jij niet eens meer uit een vaasje kunnen drinken.

Dat hij groot is is niet de reden, aan de kleur te zen wel, zie je bij meer alcoholisten, een dikke rode opgezette neus.
(kijk eens in de spiegel en je weet wat ik bedoel)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan