Dinsdag, Woensdag, elke dag...; Slechte TV avond

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joost

Well-known member
Meisje is niet dom maar gedraafd zich echt als het allergrootste slachtoffer van alles wat er maar kan gebeuren.

Ze wil ook heel graag werken maar wel alleen wat ze echt heel erg leuk vindt.
 

gevegt

Well-known member
Ik krijg de indruk dat ze in haar opvoeding niet heeft geleerd dat je af en toe moet doorpakken en iets moet afmaken waar je aan begonnen bent.
 

Sander

New member
Mag ik jullie er op wijzen dat sinds vorige week de slechtste chauffeur van Nederland weer begonnen is? De eerste deelneemster is weg gestuurd omdat ze ruzie had met de andere deelnemers.
 

JMD

Well-known member
Mag ik jullie er op wijzen dat sinds vorige week de slechtste chauffeur van Nederland weer begonnen is? De eerste deelneemster is weg gestuurd omdat ze ruzie had met de andere deelnemers.

Weer wat nieuws. Waar hadden ze ruzie over en (belangrijker) was dat op beeld te zien?
 

Sander

New member
Schelden met de K ziekte. Tegen een net bevallen vrouw zeggen dat ze naar de sportschool moet. Is het meeste blijven hangen.
 

JMD

Well-known member
Even teruggezocht. Mijn hemel wat een erge vrouw. Dat kind zit op zijn 10e bij een psycholoog...

Overigens moeten we niet doen of dit de uitersten zijn. Deze vrouw pusht in de richting van aardig gevonden worden/voetballer e.d., maar ik zie in mijn beroep zat ouders die hun kind flink pushen om maar VWO te halen. Die kinderen lopen jarenlang op hun tenen en worden daar ook niet gelukkiger van. Het aantal pushende ouders is in de 15 jaar dat ik voor de klas sta echt flink toegenomen...

Dit stukje van Roderick Veelo (van RTL-Z) slaat de spijker op de kop http://www.rtlz.nl/node/2274456
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan