Gewoon lekker ding. Benieuwd wanneer ze eens bij mij komt slapen.... Ik trek r helemaal uit elkaar
Gewoon lekker ding. Benieuwd wanneer ze eens bij mij komt slapen.... Ik trek r helemaal uit elkaar
Owen Schumacher, die politiedame en slechte muziek van Dua Lipa. Toch de drie dieptepunten van de avond.
Was dat hele programma geen dieptepunt? Volgens mij neemt iedereen in die zaal zichzelf heel serieus.
Hoe kun je een zelfpijperij over iemand anders doen?Daarvoor naar de zelfpijperij van Mathijs over Bob Dylan gekeken dus dan valt het mee.
Elly Lust van de politie op tv. Na 1 minuut al twee keer kwetsbaar opstellen omdat ze agente is.....bahbah....
Koefnoen heb ik de laatste tijd terecht niet gekeken.
wat is dat slecht geworden.
Een dubbeltje op z'n kant, queens of the jungle, dat lijken me mooie programma's voor de echte fijnproever.Komt er nog iets slechte, of kan ik beter een boek gaan lezen?
Een dubbeltje op z'n kant, queens of the jungle, dat lijken me mooie programma's voor de echte fijnproever.