Die Adler - Oranje

Die Adler - Oranje

  • Nederland

    Stemmen: 2 28,6%
  • Gelijkspel/Unentschieden

    Stemmen: 3 42,9%
  • Deutschland

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

Janssen

Well-known member
Ik zou juist vol voor de eerste plek gaan... maar Tete uittesten is blijkbaar belangrijker... ik vind Dumfries op alle gebieden wel beter dan Tete.

Die jongen zal toch ergens ritme op moeten doen he. Op de tribune bij Lyon lukt dat niet.
 

zwammy

Well-known member
Bergwijn ook geblesseerd? Ik had zin om te gaan kijken maar ik vond Dumfries en Bergwijn wel 2 vd 4 uitblinkers vrijdag.
 

gevegt

Well-known member
Straks niet vreemd opkijken als de Duitsers er op snelheid doorbreken en met drie man alleen voor Cillissen staan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Proberen er een gelijkspel uit te halen. Kom je die Duitsers vermoedelijk in de kwalificatie ook niet tegen.
 

gevegt

Well-known member
Het Duitse elftal heeft dit jaar het slechtst gepresteerd van de afgelopen 110 jaar.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik ga er sowieso niet vanuit dat we even gaan winnen,met een gelijkspel ben ik tevreden.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Toch de mooiste wedstrijd die er is in het Nederlandse interlandvoetbal. Een wedstrijd tegen Duitsland kan geen Frankrijk tegenop. Ik heb ze denk ik allemaal helemaal gezien sinds ik voetbal volg (1982 ofzo).
 

Batigoal

Well-known member
Wie had ooit gedacht dat Babel in de herfst van zijn carri?re nog een nuttige speler voor Oranje zou zijn.
 
Bovenaan