Met een schandaal over muntjes die naar spelers gegooid werden.RB Leipzig halverwege 2e helft met 4-0 voor bij FC Freiburg.
Nee dat snap ik. Maar je hebt bv een duel in Koblenz en Köln, die had je dan bv om 12.15 en 16.15 kunnen plannen, en zo zijn er wel meer duels die redelijk dicht bij elkaar zijn (uur reistijd ofzo) en die dan of tegelijk of 1215/1415 of 1415/1615 staan.Sja, Duitsland is geen Nederland he qua afstanden.
Ik zat het me net af te vragen wat de namen waren:Tus Immendorf is overigens de laagst geklasseerde finalist. Ze spelen in de bezirksliga, het 7e niveau. Ze spelen tegen RW Koblenz in de Rheinland Pfalz pokal.
Ik zat het me net af te vragen wat de namen waren:
BL, 2.Liga, 3.Liga, Regionalliga, Oberliga, en dan?, Bezirksliga, ...
Deze stond nog open, maar inderdaad, zojuist noemde de commentator dit ook.Osnabrück staat in de finale, maar is gepromoveerd naar de 2.Liga. Dan neem ik aan dat de verliezend finalist de DFB Pokal in mag als Osnab"ruck wint?
Fraaie vrije trap was dat, had direct een goal verdiend, nu via de paal en de rug van een tegenstander in de goal.Makkabi Berlin in de 117e minuut op 2-1 tegen Sparta Lichtenberg.