DFB Pokal

Kielse Rat

Well-known member
Knotsgek slot nog in Leipzig-Dortmund. Met hun eerste en enige bal tussen de bal maakte Dortmund in minuut 97 bijna nog gelijk, uit de daaropvolgende counter maakt Leipzig de beslissende 2-0.
 

JMD

Well-known member
Mijn hemel, dat haalt ook wel de mythe dat het in Duitsland altijd zo rustig is ook onderuit... :)
 

JMD

Well-known member
Benieuwd of FC Nürnberg voor een stunt gaat zorgen tegen VfB Stuttgart. Beide teams doen het absoluut niet goed in de competitie en ontsloegen al tweemaal de trainer dit seizoen.
Het antwoord is nee, Stuttgart wint met 0-1
 

gevegt

Well-known member
Blijft toch mooi om te zien hoe gemoedelijk de supporters met elkaar om gaan in Duitsland.
Mij valt het juist op dat ze niet meer gewend zijn om echt te vechten als je ziet hoe die stumpers zich verdedigen met hun benen.
Dat lijkt echt nergens op.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Mijn hemel, dat haalt ook wel de mythe dat het in Duitsland altijd zo rustig is ook onderuit... :)
Dat wordt nooit serieus beweerd. Ze hebben over het algemeen minder problemen dan Nederland, maar ik heb nooit mensen serieus horen zeggen dat ze nooit problemen hebben.
 

zwammy

Well-known member
Dat is echt wel een enorme mythe. Bij de Nordderby worden 5.000 agenten ingezet.
(nou ja, toen die nog gespeeld werd...)
Haha bij pauli rostock een paar jaar geleden 1 politieagent per 3 uitsupporters. Maar wel met uitsupporters en gewoon in de avond. In de rust even het waterkanon erop en weer door
 

erka

Well-known member
Ik was in augustus in Halle toen Hallescher FC tegen Dynamo Dresden speelde. Een oorlogsgebied buiten het stadion. Duizenden agenten, pantserwagens. Ik wilde naar die wedstrijd, gewoon wedstrijd zien, maar ben maar snel weggegaan.
 

erka

Well-known member
Bij Schalke-Dortmund "kan het wel". Het is gewoon volledige kul. Het is minstens zo erg, zo niet erger dan in Nederland. Frankrijk en Italië idem.

 

JFK

Well-known member
Ik was in augustus in Halle toen Hallescher FC tegen Dynamo Dresden speelde. Een oorlogsgebied buiten het stadion. Duizenden agenten, pantserwagens. Ik wilde naar die wedstrijd, gewoon wedstrijd zien, maar ben maar snel weggegaan.
Hup DDR!
 

Batigoal

Well-known member
Bij Schalke-Dortmund "kan het wel". Het is gewoon volledige kul. Het is minstens zo erg, zo niet erger dan in Nederland. Frankrijk en Italië idem.

Wie zeggen dat dan? Juist van Duitsland is volgens mij wel bekend day het er regelmatig mis gaat. De Oost-Duitse clubs kunnen er ook wat van namelijk.
 
Bovenaan