JFK
Well-known member
Hup Dresden!
Hup Dresden!
Beelden???En dat interview na afloop gaat de wereld rond, manmanman
Beelden???
Dan zou ik voor Jörgensen gaan. Heeft immers ervaring in de Bundesliga.Haaland mist alleen voor de keeper. Tijd dat Dortmund een nieuwe spits haalt.
En jullie dan Terodde halen voor 4 miljoen zeker.Dan zou ik voor Jörgensen gaan. Heeft immers ervaring in de Bundesliga.
35 miljoen moet ie kosten.
Nee, dat gaan we zeker niet doen. We gaan Lewandowski halen.En jullie dan Terodde halen voor 4 miljoen zeker.
Dat gaan we niet doen!
Ajax gaat Traoré ruilen tegen Haaland meldt VI.Haaland mist alleen voor de keeper. Tijd dat Dortmund een nieuwe spits haalt.
Wel met geld toe mag ik toch aannemen?Ajax gaat Traoré ruilen tegen Haaland meldt VI.
Nee, dat gaan we zeker niet doen. We gaan Lewandowski halen.
Ik neem aan dat Haaland wel keurig eerst een jaartje Jong Ajax gaat doen om te wennen aan het systeem?Ajax gaat Traoré ruilen tegen Haaland meldt VI.
Minimaal. Net als Lewandowski bij Feyenoord.Ik neem aan dat Haaland wel keurig eerst een jaartje Jong Ajax gaat doen om te wennen aan het systeem?
Net als Antony en Kudus?Ik neem aan dat Haaland wel keurig eerst een jaartje Jong Ajax gaat doen om te wennen aan het systeem?