Kan iemand dadelijk al de uitslagen even posten van vandaag. Dank u
Aha, op die manier.
Maar die 21 finales van vandaag zijn van de '21 Fussball Verb?nde', op het 6e niveau zijn ook 21 Ligen. Ik neem aan dat dat dezelfde zijn. (https://de.wikipedia.org/wiki/Fußball-Ligasystem_in_Deutschland)
En dus heeft de OL Nordost ooit besloten dat er 6 Landesligen onder hen zijn.
Als er nu een OL beslist om een extra Landesliga te maken, dan zijn er dus 22 Verb?nde. Of liggen die 21 Verb?nde gewoon gegoten in beton?
Ik word vast gecorrigeerd als ik het fout heb maar volgens mij is het Nordostdeutscher Fu?ballverband slechts een fusie tussen het Berlijnse Verband van de DDR. De andere vier bestonden al in deze vorm.
Voor je tweede argument denk je verkeerd om. Ieder Verband had een Oberliga maar sommige Oberliga's zijn gefuseerd. En na de laatste aanpassingen aan de voetbalpiramide zijn sommige Oberliga's gepromoveerd tot Regionalliga en anderen niet.
Dat is iets dat gedurende de tijd gewoon gebeurt is. En soms inderdaad wat krom.
Duidelijk! Danke!
Zijn er idee?n om dit wat minder krom te maken of is men wel tevreden zo? Want het is vanuit de ene OL makkelijker te promoveren naar de RL dan in een andere.
Hallo zeg, daar komt me wat de trap af.
Hallo zeg, daar komt me wat de trap af.
Ligt HSV er alweer traditioneel uit tegen een amateurclub?
Ligt HSV er alweer traditioneel uit tegen een amateurclub?