Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

bqandy

Well-known member
Dan geef ik even door aan onze trainer wie ze 22 april in de gaten moeten houden, en dan ook maar eens kijken of ze dat lukt.

We hebben ook een speler die net een basisplaats heeft veroverd. Die schopte er al 4 in, in de laatste 3 wedstrijden. Die niet vergeten. De hele aanval dus maar in de gaten houden. Of vertrouwen op ons vergiet achterin en er gewoon ??n meer in prikken. :)
 

Fregge

Well-known member
De beslissing valt in de tweede periode. Blauw Geel en JVC Cuijk zijn de enige kanshebbers. Beide 22 uit 10. Het doelsaldo van Blauw Geel is ??n doelpunt beter. Maar JVC heeft op papier de meest eenvoudige tegenstander. Spannend dus.

ADO'20 heeft ook nog kans. Verliezen Blauw Geel en JVC kan ADO'20 op 2e paasdag de periode pakken.
 

De Groene Scout

Well-known member
We hebben ook een speler die net een basisplaats heeft veroverd. Die schopte er al 4 in, in de laatste 3 wedstrijden. Die niet vergeten. De hele aanval dus maar in de gaten houden. Of vertrouwen op ons vergiet achterin en er gewoon ??n meer in prikken. :)

Je bedoelt Duane Tjen-A-Kwoei neem ik aan? Die vond ik 2 weken geleden tegen HSC'21 de beste (meest dreigende) aanvaller.
 

Unregistere

Well-known member
Staat op 7 toch? Dan 1 op 6 (Sander Egmond) en dan 3 met 5 (waarvan 1 onze linksback)

Durf ik je even niet uit mijn hoofd te zeggen, zou ik thuis even moeten nagaan. Maar volgens mij klopt dat wel zo ongeveer ja.

EDIT:

Dit heb ik staan voor Blauw Geel: Hellstern 7, Sa. Egmond 6, Mols 5, Ordu 5, van Vessem 5, Guler 4, Verbakel 4, Dobbelsteen 3, Sj. Egmond 2, Huibers 2, van der Sanden 1, Schilders 1, Strijbosch 1
 
Laatst bewerkt:

Unnekuukse

Active member
Vorig seizoen keek de 3e Divisie, inclusief JVC Cuijk, jaloers naar Dongen. Hoe een goed collectief, met weinig opvallende uitblinkers maar ook met weinig zwakke schakels, zich naar de top van de Derde Divisie speelde. Veel jongens uit de directe omgeving ook.
JVC Cuijk is het Dongen van dit seizoen. Echt geen wereldelftal, maar wel met in elke linie spelers die het verschil maken. Een goede keeper, een ervaren aanvoerder in het hart van de verdediging, twee uitstekende controlerende middenvelders, twee levensgevaarlijke buitenspelers en een makkelijke scorende spits die bovendien een sterk aanspeelpunt is. Als je daar een hechte ploeg van weet te maken, dan kun je ver komen in de Derde Divisie. Dat bleek vandaag ook wel. JVC Cuijk pakte volkomen verdiend tegen Quick 20 de tweede periodetitel, na alweer de zevende overwinning op rij. Voor de rust was de wedstrijd eigenlijk al beslist (treffers van Van Zeelst en Alakmak). Quick 20 kwam na rust nog wel dichterbij, maar vrij snel daarna volgden de 3-1 (Visser) en de 4-1 (Lejic).
Prachtig resultaat voor het jonge, maar hechte team. Goed werk ook van trainer Ruud Kaiser. En een mooie bekroning voor het bestuur van JVC Cuijk, dat het twee jaar geleden aandurfde om een vereniging in zwaar weer over te nemen en dat met consequent beleid de club er weer boven helpt. Zowel financieel als sportief.
 

Unregistere

Well-known member
Netjes hoor, Unnekuukse. Gefeliciteerd met de periodetitel van JVC, erg knap! :duim:

Helaas voor bqandy kan Be Quick 1887 titelkandidaat UNA niet afstoppen: 0-3. UNA nu twee punten achter Jong Vitesse, maar wel met een wedstrijd minder gespeeld.

Westlandia deed goede zaken door EVV met 4-1 te kloppen en lijkt zich dus veilig te gaan spelen. Ook Hercules pakte op bezoek bij OJC belangrijke punten (1-3).

De mannen van Fregge verloren met 3-1 bij Quick, dat dus ook kansrijk blijft voor het behalen van een ticket voor de nacompetitie als de ranglijst daarbij een rol gaat spelen.

Dongen is door een 2-1 zege op HBS ineens stiekem vijfde.
 

de waan

Well-known member
Die zie ik inderdaad nog wel onder het streepje terecht komen. Bakken er helemaal niets meer van sinds de winterstop.
 

Unregistere

Well-known member
Bij Dongen stoppen er na dit seizoen drie spelers. Linksback Paul van Zon, middenvelder Jaap van der Waarden en ook Floris Wouters. Vooral de eerste twee zijn al wat jaartjes een vaste waarde bij de club. Topscorer Moustafa Mohammad twijfelt nog of hij wel of niet blijft.
 

Fregge

Well-known member
Wat is eigenlijk de mening van de Derde Divisie volgers over de heer Akkermans als scheidsrechter?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan