Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

bqandy

Well-known member
Alle roddels en achterklap bleken te kloppen: Steven Weustenenk hoofdtrainer van Be Quick 1887 volgend seizoen. Opnieuw een "broekie" : 26 jaar.
Was vijf jaar jeugdtrainer bij Be Quick. Nu assistent bij PEC Zwolle A1.
Het bestuur van BQ pareert de kritiek alvast dat met Marcel Groninger en Mischa Visser ook onervaren maar talentvolle trainers gehaald werden.
https://www.tweenul.nl/nieuws/steven-wuestenenk-nieuwe-trainer-quick-1887

Ik ken Steven verder niet, maar laten we opnieuw op een positieve verrassing hopen.
 

bqandy

Well-known member
Eerste wedstrijden van de 3e periode:
Zaterdag 10 maart:
16.30 uur: Quick - HBS

Zondag 11 maart:
14.00 uur: ADO'20 - Dongen
14.00 uur: De Meern - Hercules
14.00 uur: Quick'20 - UNA
14.30 uur: Jong De Graafschap - Westlandia
14.30 uur: HSC'21 - Be Quick 1887
14.30 uur: EVV - OJC Rosmalen
14.30 uur: Jong Vitesse - OFC
14.30 uur: Blauw Geel'38 JUMBO - JVC Cuijk
 

Fregge

Well-known member
Alle roddels en achterklap bleken te kloppen: Steven Weustenenk hoofdtrainer van Be Quick 1887 volgend seizoen. Opnieuw een "broekie" : 26 jaar.
Was vijf jaar jeugdtrainer bij Be Quick. Nu assistent bij PEC Zwolle A1.
Het bestuur van BQ pareert de kritiek alvast dat met Marcel Groninger en Mischa Visser ook onervaren maar talentvolle trainers gehaald werden.
https://www.tweenul.nl/nieuws/steven-wuestenenk-nieuwe-trainer-quick-1887

Ik ken Steven verder niet, maar laten we opnieuw op een positieve verrassing hopen.

Wel indrukwekkend dat je op je 26 jaar al die papiertjes hebt.
 

Unregistere

Well-known member
Dappere en interessante keuze wel van Be Quick, vind ik. 26 jaar is wel heel jong voor een trainer. In een gemiddelde selectie is dan minstens een derde van de groep ouder dan de trainer. Al betekent dat niet dat het niet kan werken uiteraard. Heb ook wel eens trainers van die leeftijd gezien die het prima deden met hun club, al was dat dan doorgaans wel op lager niveau.
 

bqandy

Well-known member
Ik hoor van een ver familielid in de selectie van BQ dat de benoeming van een nieuwe trainersstaf absoluut slecht valt. Leegloop?

Waarom dan? Onervaren? Mischa Visser was ook 26.
Of is het meer dat iedere beslissing van het bestuur omtrent de 1e selectie slecht valt?
 

Unregistere

Well-known member
Vandaag was al de derby tussen Quick en HBS. De thuisploeg won met 2-1 en blijft dus bovenin meedraaien, terwijl HBS onderin blijft hangen.
 

Deathprod

Active member
4000 man las ik, dat is wel lekker hoor.

Vuurwerk-bij-het-begin-van-het-voetbal-Quick-HBS-Foto-HBS-Craeyenhout.jpg
 

bqandy

Well-known member
Ik hoor van een ver familielid in de selectie van BQ dat de benoeming van een nieuwe trainersstaf absoluut slecht valt. Leegloop?

De geldschieter van Oranje Nassau wil wel wat spelers van Be Quick. Hij zei al met Thomas Careman te hebben gesproken. De opgestapte BQ doelman Frank Schilstra werd door een ander ON lid als nieuwe doelman genoemd.
 

Abubakari

Well-known member
De geldschieter, dat is toch niet die vreselijke patjepee?r die we begin dit seizoen bij VVG-Olde Veste een tijdje bij ons hadden staan? Stond dinsdag ook vlak bij me bij de bekerwedstrijd, wat een ongelooflijk nare man is dat zeg.
 

De Groene Scout

Well-known member
Dus in de koppies van de BQ-spelers gaat iets anders om dan vechten voor degradatie op dit moment.
Makkie dus vanmiddag; 3-0. :oops:
 

Abubakari

Well-known member
Goden verzoeken wat je nu doet Scout. Laatste twee uitwedstrijden heeft BQ gewonnen, linke soep voor HSC.
 

Unregistere

Well-known member
Dat viel wel mee uiteindelijk, al werd het nog erg spannend. HSC '21 won echter wel: 3-2!

Koploper UNA speelde gelijk bij Quick '20 (1-1) en dus is Jong Vitesse (5-2 winst tegen OFC) nu weer lijstaanvoerder, al heeft UNA wel twee duels minder gespeeld.

JVC handhaafde zich bovenin. Een knappe 1-5 zege voor de mannen van Unnekuukse op bezoek bij het Blauw Geel van Fregge.... Nog een mini-meet geweest in Veghel?

Opmerkelijk is de prestatie van Dongen. Een 3-0 achterstand bij ADO '20 werd omgebogen in een 3-6 overwinning.

Verder deed De Meern goede zaken onderin door de Utrechtse derby met Hercules te winnen (1-0). Westlandia won ook (0-2 bij Jong De Graafschap), EVV verloor (uiteraard met 0-1, nu tegen OJC). Be Quick dus weer laatste nu.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alle roddels en achterklap bleken te kloppen: Steven Weustenenk hoofdtrainer van Be Quick 1887 volgend seizoen. Opnieuw een "broekie" : 26 jaar.
Was vijf jaar jeugdtrainer bij Be Quick. Nu assistent bij PEC Zwolle A1.
Het bestuur van BQ pareert de kritiek alvast dat met Marcel Groninger en Mischa Visser ook onervaren maar talentvolle trainers gehaald werden.
https://www.tweenul.nl/nieuws/steven-wuestenenk-nieuwe-trainer-quick-1887

Ik ken Steven verder niet, maar laten we opnieuw op een positieve verrassing hopen.

Teamgenoot van mij geweest bij Heerenveen. Voetballend niet zo goed, beetje traag en veel blessures, maar wel kijk op het spelletje. Mooi voor hem.
 

bqandy

Well-known member
De geldschieter, dat is toch niet die vreselijke patjepee?r die we begin dit seizoen bij VVG-Olde Veste een tijdje bij ons hadden staan? Stond dinsdag ook vlak bij me bij de bekerwedstrijd, wat een ongelooflijk nare man is dat zeg.
Nee, die andere. Ze hebben er twee.

En HSC'21 gefeliciteerd. Het was nog spannend in het slot begreep ik, maar dus geen puntje voor Be Quick.
 

Unnekuukse

Active member
Het is in deze tijd geen straf om supporter van JVC Cuijk te zijn. Vijfde overwinning op rij, ditmaal met 1-5 bij Blauw Geel. Wat hoog uitgevallen, maar op grond van de tweede helft wel verdiend. Alle drie aanvallers (Renirie en Alakmak lk 2x, Van der Laan 1x) scoorden voor JVC Cuijk.
Mooi seizoen!
 

De Groene Scout

Well-known member
Vreemde wedstrijd weer en langs de lijn was er enige angst op dezelfde afloop als 2 weken terug. Een uur beter en 2-0 voorsprong en dan ineens weer achteruitlopen en stress in de ploeg of het wel goed afloopt. Gelukkig dit keer wel een goede afloop; 3 punten en een goede marge met de onderste ploegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan