Derde divisie zondag 2017/2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlauwVinger

Well-known member
Ik bezocht afgelopen zondag ADO'20 vs Westlandia in Heemskerk en zag een heerlijk onbevangen en doelpuntrijk potje voetbal. Opvallendste speler was Raymond de Waard. Blijkt deel te hebben uitgemaakt van de jeugdopleiding van AZ. Het intrigeert mij waarom hij daar niet meer actief is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik bezocht afgelopen zondag ADO'20 vs Westlandia in Heemskerk en zag een heerlijk onbevangen en doelpuntrijk potje voetbal. Opvallendste speler was Raymond de Waard. Blijkt deel te hebben uitgemaakt van de jeugdopleiding van AZ. Het intrigeert mij waarom hij daar niet meer actief is.

Omdat hij inmiddels niet meer bij de junioren mag spelen?
 

bqandy

Well-known member
Zaterdag 14 oktober:
UNA - EVV
Zondag 15 oktober:
Hercules - Quick'20
HBS - HSC'21
JVC Cuijk - Quick
Westlandia - Blauw Geel'38
OJC Rosmalen - ADO'20
OFC - Jong De Graafschap
Dongen - Jong Vitesse
Be Quick 1887 - De Meern

Boeiende ronde acht. De topper al op zaterdagavond. Zuidelijk onderonsje tussen UNA en EVV. Zondag een mooie pot tussen JVC en Quick Den Haag en Dongen - Jong Vitesse is toch ook wel een redelijke topper.
Verder kan de middenmoot goede zaken doen tegen de staartploegen: HSC'21, Hercules, Be Quick en Blauw Geel kunnen allemaal een flinke mep uit delen en zich in een "rustige" positie spelen.
 

Fregge

Well-known member
Ik vergeef je omdat je om 2 uur 's nachts zat te posten. Maar bovenaan de wedstrijdplanning heb je 14 oktober staan ipv 15 oktober.
 

Abubakari

Well-known member
Echt wel.

Zaterdag 14 oktober:
UNA - EVV
Zondag 15 oktober:
Hercules - Quick'20
HBS - HSC'21
JVC Cuijk - Quick
Westlandia - Blauw Geel'38
OJC Rosmalen - ADO'20
OFC - Jong De Graafschap
Dongen - Jong Vitesse
Be Quick 1887 - De Meern
 

Unregistere

Well-known member
Speelronde 7

ADO '20 - Westlandia 4-2 (3-1)
1-0 Marvin Boom 1-1 Jeroen Spruijt 2-1 Donny Rijnink (strafschop) 3-1 Sead Mazreku 3-2 Jessie van der Burg 4-2 Raymond de Waard

Blauw Geel '38 - UNA 0-3 (0-0)
0-1 Mart van de Gevel 0-2 Mart van de Gevel (strafschop) 0-3 Marc H?cher

EVV - Hercules 2-1 (0-1)
0-1 Oskar van Logtestijn 1-1 Julien Clout 2-1 Paul Schr?ders (strafschop)

HSC '21 - OFC 3-0 (3-0)
1-0 Sjoerd Visschedijk 2-0 Tom ter Hogt 3-0 Bas Postma (strafschop)
Rood: Mike Brantjes (OFC)

Jong De Graafschap - JVC Cuijk 1-4 (0-2)
0-1 Rik Renirie 0-2 Jordie van der Laan 0-3 Jordie van der Laan 1-3 Andreas Dusink 1-4 Jordie van der Laan (strafschop)

Jong Vitesse - OJC Rosmalen 1-2 (1-1)
0-1 Wesley Meeuwsen 1-1 Julian Calor 1-2 Wesley Meeuwsen

De Meern - HBS 2-1 (1-0)
1-0 Kevin Schutte (eigen doelpunt) 2-0 Kesly den Haag 2-1 Sontjie Roosberg

Quick - Dongen 5-2 (4-2)
1-0 Steven de Kruijf 2-0 Marc Boshoff 3-0 Kai van Hese (strafschop) 3-1 Jaap van der Waarden 4-1 Nabil Hadui 4-2 Paul van Zon (strafschop) 5-2 Philip Kouwenhoven
Bijz.: Kai van Hese (Quick) mist bij 4-2 stand strafschop

Quick '20 - Be Quick 1887 2-3 (0-1)
0-1 Robert Talens (strafschop) 0-2 Arnoud Bentum 1-2 Luc Stolker 1-3 Thomas Careman 2-3 Ryan Snelders

STAND

1. UNA 7-19
2. Jong Vitesse 7-16 (+13)
3. Quick 7-16 (+6)
4. EVV 7-16 (+3)
5. OFC 7-13 (+6)
6. JVC Cuijk 7-13 (+5)
7. Dongen 7-12
8. OJC Rosmalen 7-11
9. HSC '21 7-10
10. ADO '20 7-9 (+2)
11. Hercules 7-9 (-3)
12. Be Quick 1887 7-9 (-4)
13. Blauw Geel '38 7-7
14. HBS 7-5
15. De Meern 7-4
16. Quick '20 7-3 (-7)
17. Jong De Graafschap 7-3 (-8)
18. Westlandia 7-3 (-10)

Topscorers:

1. Mart van de Gevel (UNA) 11
=. Jordie van der Laan (JVC Cuijk) 11
3. Fouad Belarbi (Hercules) 7
4. Bas ter Hogt (HSC '21) 5
5. Marc Boshoff (Quick) 4
=. Rachid El Yaghmouri (OFC) 4
=. Joey Hellstern (Blauw Geel '38) 4
=. Jeroen Spruijt (Westlandia) 4

wesleymeeuwsen_ojc_1415_sfb.jpg

Wesley Meeuwsen hielp OJC Rosmalen met twee treffers knap langs Jong Vitesse
 

De Groene Scout

Well-known member
Koploper UNA thuis verrassend met 0-1 achter tegen EVV na een dik uur spelen.

edit: op het moment dat ik het typ valt de 1-1; uiteraard weer via v.d. Gevel.
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
UNA loopt door die zege echter niet verder uit, want Jong Vitesse wint op bezoek bij Dongen (0-3).

Verder weer een mooie middag voor vrijwel al onze trouwe bezoekers hier. Groene en Waan kunnen er ??n drinken op de krappe zege van HSC bij HBS, Fregge kan vieren dat Blauw Geel '38 keurig wint bij Westlandia (2-4, wat is er toch met de Naaldwijkers aan de hand?) en Unnekuukse kan een prima overwinning van JVC Cuijk op hoogvlieger Quick bejubelen.

Alleen voor bqandy verliep het wat minder denk ik, want Be Quick 1887 bleef tegen De Meern op 3-3 steken.

Verder: OJC - ADO '20 1-1, Hercules - Quick '20 2-0 en OFC - Jong De Graafschap 1-1
 

Unnekuukse

Active member
Dikverdiende overwinning voor een bij vlagen uitstekend spelend JVC Cuijk. Eindstand (2-1) was al bij rust bereikt, maar had hoger kunnen uitvallen. Doelpunten van (w??r!) Van der Laan en Renirie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Mooi een keer een uitduel winnen. Is goed voor het vertrouwen. De 0-1 kwam overigens van Joost Screever die een vrije trap in de kruising mikte.
In de breedte wordt het ook weer steeds beter met Ottink er weer bij en Martijn Veldhuis heft zijn lange schorsing er weer op zitten. Vanochtend maakte hij zijn eerste minuten van dit seizoen in het tweede. Met 5 assists waar een doelpunt uit kwam was hij direct weer bepalend. Die zit er dus weer aan te komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan