Unregistere
Well-known member
Hij staat niet bij de 15 vertrekkers. Wie de blijvers zijn weet ik niet precies.
Dan is de kans dus aanwezig dat hij blijft. Nou ja, we wachten maar even af tot de site van Magreb '90 weer in de lucht is.
Hij staat niet bij de 15 vertrekkers. Wie de blijvers zijn weet ik niet precies.
Beetje 13e/14e man. Trainer is kennelijk nogal gek met hem, ervaring en zo. Ik vind het al een paar jaar niet veel soeps meer.Ik wist niet dat Koen Garritsen nog steeds bij jullie speelt. Die zie ik niet vaak in verslagen opduiken, kan dat kloppen?
Kunnen we hier niet beter een algemeen topic van maken voor oefenduels van clubs uit de derde divisie? Als we dat scheiden in zaterdag en zondag krijg je denk ik twee niet heel succesvolle topics, terwijl het samen misschien wel de nodige reacties gaat trekken.
Klein tegenvallertje voor Westlandia. Johan Voskamp komt toch niet. In plaats van een rentree bij zijn oude club gaat hij voor een langer profavontuur. Wel bij een andere oude club van hem, namelijk RKC Waalwijk.
Die titel voor HSC '21 komt met de dag dichterbij! :duim:
Zeker. Alles lager dan plek 1 voor HSC '21 in de Derde Divisie is een flinke tegenvaller.
Als er 6 A-spelers bij komen blijft de groep automatisch jong.Hoe lang blijven we de groep nog jong noemen?
De spelers van de beoogde basis zijn allemaal in hun beste jaren zo'n beetje.