Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
RKONS was wel echt een begrip in de regio. Die moesten weg van hun sportpark en zijn toen maar gefuseerd met Kolonia. Was wel een goede keus. Beide echte mijnwerkersclubs. Het terrein van RKONS was heel apart, die voetbalden op een heuvel. De kantine lag 20 meter hoger dan het hoofdveld zoals ook bij Sylvia.

Goed stukje achtergrondinfo. Die kozen dus of ze bergopwaarts of bergafwaarts wilden spelen de eerste helft. ;)
 

Forza AZ

Well-known member
Dat zal echt nooit gebeuren. Tegen ons deden drie spelers mee die normaal bij het eerste spelen. We gingen er met tien man na een 2-0 achterstand toch met 3-2 "overheen".
Ze kunnen ook de spelers die vorige week met het eerste van Achilles'29 minimaal 45 minuten speelden, dit weekend niet opstellen bij Jong Achilles'29.
 

De Groene Scout

Well-known member
We gaan het zien vanmiddag. HSC'21 heeft maar liefst 3 centrumspitsen bij de wedstrijdselectie zitten. Postma, ter Hogt en Exterkate. Ik ben benieuwd wie er mag starten.
Rest van de opstelling zal wel hetzelfde zijn als de laatste weken.
 

Unregistere

Well-known member
Na die snelle goal kwam er niets meer bij en EVV miste ook een pingel. Maar wel drie punten voor Westlandia.

Ook De Dijk (3-0 tegen Jong FC Den Bosch, Kaars maakte de eerste) en Dongen (2-0 tegen OFC) winnen bovenin. Quick '20 loopt tegen een gevoelige nederlaag aan bij Hercules (4-1) en ook Be Quick 1887 gaat verrassend ruim onderuit bij Jong De Graafschap (4-1). De Dijk nu acht punten los van Westlandia, Dongen en Quick '20.

HSC '21 kan ondanks de vele aanvallers niet winnen van Jong Achilles '29: 1-1.

OJC neemt een puntje mee bij HBS (1-1), Juliana '31 pakt drie belangrijke punten door een ruime zege op Magreb '90 (4-1) en JVC wint bij UDI '19 (0-2).

Later de rangen en standen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Voetballend best een redelijk HSC'21 gezien vanmiddag. 70% balbezit, strijd en beleving was wel voldoende en voor rust ook wel enkele kansen. Maar de echte kansen en doelpunten bleven uit. De 'killer' zit niet in de ploeg. O ja, Jong Achilles'29 is denk ik wel de zwakste ploeg die ik gezien heb. Daar zit geen speler in die nog in aanmerking komt voor doorstroming naar het echte Achilles'29.
Tja, als je dan blijft steken op een puntje valt het uiteindelijk toch weer tegen. O ja, wissels waren wel weer veel te laat, maar dat kan ik elke week wel aangeven.
 

Unnekuukse

Active member
O ja, Jong Achilles'29 is denk ik wel de zwakste ploeg die ik gezien heb. Daar zit geen speler in die nog in aanmerking komt voor doorstroming naar het echte Achilles'29.

Herkenbaar. Maar goed, ook JVC Cuijk heeft punten verspeeld tegen Jong Achilles...

JVC Cuijk speelde vandaag overigens een prima eerste helft tegen UDI, maar beloonde zichzelf onvoldoende met de magere 0-1 ruststand. Na de pauze een opportunistisch UDI, dat het ontbreken van een aantal belangrijke spelers compenseerde met hard werken. Weliswaar weinig uitgespeelde kansen, maar wel voortdurend het gevoel dat er misschien toch een keer een bal goed zou kunnen vallen. Aan de andere kant namen de counterkansen van JVC Cuijk toe. In de laatste minuut scoorde Thomas Schilders uit een van die kansen de bevrijdende 0-2. Al met al een verdiende zege voor JVC Cuijk.

Speciale aandacht voor het wedstrijdverslag van Skyline Sport. De keepersfout bij de tweede tegengoal, de opmerkelijke vragen van de verslaggever aan de trainer van JVC Cuijk (en zie vooral ook de blik van Ruud Kaiser als de verslaggever hem voorhoudt dat Udi zeker een punt verdiend had...) en het warrige betoog van de trainer van Udi (heeft JVC Cuijk nu wel of niet verdiend gewonnen?).

https://youtu.be/quBkMTZmxUA?list=PLaDyx4oDu8jSEdUk36RW3K5tswKYgLPQJ
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
Ex-HSC'er Sebastiaan Bokkerink (nu Jong Achilles'29) liet zich na de wedstrijd nog even van zijn slechtste kant zien door de confrontatie te zoeken met Cenk Uguz. Hij noemde hem 'Vuile kanker Turk'. Opstootje was het gevolg. Bokkerink besloot later ook maar direct door te lopen naar de bus en is de kantine niet in geweest (deed hij in zijn HSC-tijd overigens ook nooit). Loser!!!!!
 

Unregistere

Well-known member
Ex-HSC'er Sebastiaan Bokkerink (nu Jong Achilles'29) liet zich na de wedstrijd nog even van zijn slechtste kant zien door de confrontatie te zoeken met Cenk Uguz. Hij noemde hem 'Vuile kanker Turk'. Opstootje was het gevolg. Bokkerink besloot later ook maar direct door te lopen naar de bus en is de kantine niet in geweest (deed hij in zijn HSC-tijd overigens ook nooit). Loser!!!!!

Hebben die twee nog samen gevoetbald? Dat zou het nog wat opvallender maken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Twente Utrecht en Heerenveen zouden ook interesse hebben in Kaars.
Nee joh, we hebben met Veerman en te Vrede al twee spitsen naast Reza. En Zahovic is verhuurd. Lijkt me niet dat we een 2e Age-Hains Boersma gaan halen
 

de waan

Well-known member
Hebben die twee nog samen gevoetbald? Dat zou het nog wat opvallender maken.

Volgens mij niet. B?kkerink is een beetje sociaal gemankeerd als ik de verhalen mag geloven. En dat klinkt wat vervelender dan dat ik het bedoel.

Ik had mijn mening nog niet gegeven over de wedstrijd, dus ik verwijs maar even naar het verslagje: http://www.hsc21.nl/1e-elftal/verslagen/hsc-21-vergeet-te-winnen-van-jong-achilles/

EDIT: Christus, wat een tikfouten stonden er in. Iets te veel haastwerk. :oops:
 
Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Nog even wat achterstallig onderhoud, voor de volledigheid. Net voor Groene met de voorbeschouwing op de nieuwe ronde komt.

Speelronde 13

De Dijk - Jong FC Den Bosch 3-0 (1-0)
1-0 Dennis Kaars 2-0 Achmed Ahahaoui 3-0 Kevin Westmaas

Dongen - OFC 2-0 (2-0)
1-0 R?mon Koenen 2-0 Paul van Zon (strafschop)

HBS - OJC Rosmalen 1-1 (1-0)
1-0 Mike Tros 1-1 Furkan Alakmak
Rood: Sami Aoulad Said (HBS)

Hercules - Quick '20 4-1 (0-0)
0-1 Jeroen Visscher 1-1 Thomas Reynaers (strafschop) 2-1 Thomas Reynaers (strafschop) 3-1 Tyrone Fonville 4-1 Jeffrey Vlug

HSC '21 - Jong Achilles '29 1-1 (1-1)
0-1 Dylan Peperkamp 1-1 Sjoerd Visschedijk

Jong De Graafschap - Be Quick 1887 4-1 (2-0)
1-0 Aron de Koning 2-0 Aron de Koning 3-0 Marlon Versteeg 3-1 Rick Wiersma 4-1 Youssef El Jebli

Juliana '31 - Magreb '90 4-1 (1-0)
1-0 Stefan de Jong 1-1 Jawad Bellahsan 2-1 Jeroen Meijers (strafschop) 3-1 Robin Custers 4-1 Lorenzo Rieken
Rood: Mehdi Naqqadi (Magreb '90)

UDI '19 / Beter Bed - JVC Cuijk 0-2 (0-1)
0-1 Gianluca Maria 0-2 Thomas Schilders

Westlandia - EVV 1-0 (1-0)
1-0 Remon van Bochoven

STAND

1. De Dijk 13-34
2. Westlandia 13-26 (+12, 31 goals voor)
3. Quick '20 13-26 (+12, 29 goals voor)
4. Dongen 13-26 (+10)
5. Be Quick 1887 13-22
6. Hercules 13-21 (+4)
7. OJC Rosmalen 13-21 (-1)
8. JVC Cuijk 13-19
9. EVV 13-18 (+5)
10. OFC 13-18 (-4)
11. Jong De Graafschap 13-17
12. HSC '21 13-15
13. HBS 13-14 (-8)
14. UDI '19 / Beter Bed 13-14 (-16)
15. Juliana '31 13-12 (-5)
16. Magreb '90 13-12 (-13)
17. Jong FC Den Bosch 13-8
18. Jong Achilles '29 13-6

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 20
2. Rens van Benthem (Quick '20) 13
3. Remon van Bochoven (Westlandia) 11
=. Daan Driever (Be Quick 1887) 11
5. R?mon Koenen (Dongen) 9

661615_480.jpg

Thomas Reynaers was namens Hercules twee keer succesvol vanaf de stip tegen Quick '20, waarmee de kleine middenvelder zijn eigen totaal naar acht treffers tilde
 

De Groene Scout

Well-known member
Een echte voorbeschouwing heb ik niet hoor Unregistere. Kan wel het programma plaatsen met een echte topper bij Quick'20 - De Dijk en een heus degradatieduel tussen Jong Achilles'29 en Jong Den Bosch.
HSC'21 gaat even gezellig bij Super Sam op bezoek.

Zaterdag 19 november:
18.00 uur: Jong Achilles'29 - Jong FC Den Bosch
19.00 uur: EVV - OJC Rosmalen

Zondag 20 november:
14.00 uur: Hercules - Dongen
14.00 uur: Quick'20 - De Dijk asv
14.30 uur: OFC - HBS
14.30 uur: UDI'19 Beter Bed - HSC'21
14.30 uur: JVC Cuijk - Juliana'31
14.30 uur: Jong De Graafschap - Westlandia
14.30 uur: Be Quick 1887 - Magreb '90
 

De Groene Scout

Well-known member
Stage van Dennis Kaars bij Sparta wordt verlengd tot het einde van het jaar. De komende weken blijft hij daar dus 2x per week meetrainen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan