Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Groene Scout

Well-known member
Geen internationals actief in de derde divisie, dus we gaan vrolijk verder met de competitie:

Zaterdag 8 oktober:
19.00 uur: JVC Cuijk - EVV

Zondag 9 oktober:
14.00 uur: Hercules - Be Quick 1887
14.00 uur: De Dijk asv - Juliana'31
14.00 uur: Westlandia - Magreb '90
14.00 uur: Quick'20 - OFC
14.30 uur: Dongen - Jong Achilles'29
14.30 uur: UDI'19 Beter Bed - OJC Rosmalen
14.30 uur: HSC'21 - HBS
14.30 uur: Jong De Graafschap - Jong FC Den Bosch

Quick'20 - OFC mogen we wel een topper noemen.
Voor HSC'21 wordt het na enkele pittige tegenstanders nu wel tijd om eens een paar punten aan het totaal toe te voegen. De tegenstanders zijn op papier de komende weken iets minder. Te beginnen zondag tegen HBS. HUP HSC!!!

De Groene Scout

Well-known member
Zo eindelijk weer eens een redelijk HSC'21 gezien vanmiddag. Met name de eerste 25 minuten waren sterk. Fel op de bal en vol op de aanval. Dat dit beloon werd met een treffer is natuurlijk altijd prettig. HBS hanteerde 90 minuten lang de lange bal en kwam daar met name kort voor rust enkele keren gevaarlijk me door.
Nadat kort na rust de 2-0 viel was het wel gelopen. Hele fraaie treffer overigens. Na de 3-0 en tegen 10 man van HBS moest toch nog de 3-1 ge?ncasseerd worden. Die was slechts voor de statistieken. De punten waren op dat moment al wel binnen.

Unregistere

Well-known member
Klasse van HSC, van harte Groene en Waan!

De toppers maken ook geen fout. De Dijk wint met 2-0 van Juliana '31 met ??n goal van Dennis Kaars. De coach van Juliana '31 riep toen vertwijfeld: ,,Hier gaan we weer, hier gaan we weer, dat is doelpunt honderdduizend-??n!" Beetje overdreven wellicht van hem, maar ja.

Be Quick 1887 won keurig bij Hercules, gefeliciteerd bqandy!

Dongen blijft ook maar winnen, al was het maar nipt: 1-0 tegen Jong Achilles '29.

Quick '20 maakte gehakt van OFC, het werd liefst 6-1. Ook Westlandia won ruim, 4-0 tegen Magreb '90.

De Bossche beloften hebben het licht gezien: 2-3 bij hun leeftijdgenoten van De Graafschap. En UDI '19 herpakt zich, zij winnen met 3-1 van OJC Rosmalen. Die ploeg zakt steeds verder weg.

Later de rangen en standen.

de waan

Well-known member
Dank je. Ik zie her en der Robert Talens staan als doelpuntenmaker, maar het was Daan Driever die twee keer scoorde. Tales was zelfs al geblesseerd uitgevallen.

Gelukkig voor Unregistere scoorde Magreb'90 niet.

Zelf vanochtend op het laatste moment door omstandigheden besloten thuis te blijven. Ik heb de indruk dat ik dat moet blijven doen, want ik heb HSC'21 dit seizoen nog niet live zien winnen. Al wel een handvol keer zien verliezen of gelijkspelen.

De Groene Scout

Well-known member
Ah, ik had al zo'n idee dat je er niet was. Beetje gevolgd via twitter (de druktemakers van HBS?).
Irritatie van HBS kant op de scheids wel deels terecht overigens. Hij gaf de gele prenten wel erg snel en floot inderdaad 2 momenten nadelig voor HBS.
Uguz en Basut schopten elkaar van de benen, maar kregen wel een vrije trap mee en geel voor de tegenstander en een doorgebroken speler werd terug gefloten omdat er een overtreding aan vooraf ging. Scheids vergat voordeel te geven.
Scheids was niet heel sterk. Gaf ook een gele kaart voor HSC'21 aan de verkeerde speler. Uguz kreeg hem, terwijl Veensma de overtreding maakte.

de waan

Well-known member
Ja, ik heb me wel vermaakt met de schermpjes. :)

Die kaartenwissel is kennelijk na afloop rechtgezet trouwens.

Het is wel te hopen dat we een keer een reeksje neer kunnen zetten en dat het niet meteen volgende week tegen Juliana weer mis gaat. Vooralsnog geen punt gepakt in uitwedstrijden.

Waar zou Rens van Benthem volgend seizoen spelen trouwens?

Sensini

Well-known member
Rondje statistiek, helaas weer zonder doelpuntenmaker van Magreb '90. Tot op heden staat hij ook niet in de nieuwscarrousel op hun website. Mogelijk weet Unnekuukse het?

Speelronde 8
[...]
Magreb '90 - JVC Cuijk 1-1 (0-0)
1-0 1-1 Ilias Zaimi
[...]

Gisteren via het contactformulier op de site van Magreb '90 de doelpuntenmaker nagevraagd, zojuist antwoord gekregen: Yassin Ouja 1-0. De 1-1 van Ilias Zaimi was overigens uit een strafschop.

Unregistere

Well-known member
Gisteren via het contactformulier op de site van Magreb '90 de doelpuntenmaker nagevraagd, zojuist antwoord gekregen: Yassin Ouja 1-0. De 1-1 van Ilias Zaimi was overigens uit een strafschop.

Mijn dank is zeer groot!

Gelukkig scoorden ze gisteren inderdaad niet. Maar ik wel een ander gat. De maker van de 2-3 voor Jong FC Den Bosch. En eventueel ook de speler die de eigen goal maakte, maar vooral die winnende zou prettig zijn.

Speelronde 9

De Dijk - Juliana '31 2-0 (0-0)
1-0 Achmed Ahahaoui 2-0 Dennis Kaars

Dongen - Jong Achilles '29 1-0 (1-0)
1-0 Tom Waltman

Hercules - Be Quick 1887 1-3 (0-0)
1-0 Tyrone Fonville 1-1 Ahmed Al Mahdi 1-2 Daan Driever 1-3 Daan Driever (strafschop)

HSC '21 - HBS 3-1 (1-0)
1-0 Bas ter Hogt 2-0 Bas ter Hogt 3-0 Erwin Nieuwboer 3-1 Santy Hulst
Rood: Kevin Schutte (HBS, 2 x geel)

Jong De Graafschap - Jong FC Den Bosch 2-3 (0-1)
0-1 Jort van der Sande 0-2 Oussama Bouyaghlafen 1-2 eigen doelpunt 2-2 Koen Huntelaar 2-3 ?

JVC Cuijk - EVV 0-0 (0-0)

Quick '20 - OFC 6-1 (2-0)
1-0 Rens van Benthem 2-0 Melvin Degenaar 3-0 Rens van Benthem 4-0 Rens van Benthem (strafschop) 4-1 Mohamed Cherif 5-1 Rens van Benthem 6-1 Rens van Benthem

UDI '19 / Beter Bed - OJC Rosmalen 3-1
0-1 Mitch van der Ven 1-1 Lars van Geelkerken 2-1 Marc Koot 3-1 Lars van Geelkerken
Rood: Frank van Mosselveld (OJC Rosmalen)

Westlandia - Magreb '90 4-0 (0-0)
1-0 R?mon van Bochoven 2-0 Jeroen Spruijt 3-0 Anwar Beeldstroo 4-0 Marcel de Bruijn
Rood: speler Magreb '90

STAND

1. De Dijk 9-25
2. Be Quick 1887 8-19
3. Quick '20 9-19
4. Dongen 9-17
5. OFC 9-16
6. Westlandia 9-14
7. JVC Cuijk 9-13
8. EVV 8-11
9. Hercules 9-11 (-4)
10. OJC Rosmalen 9-11 (-5)
11. Jong De Graafschap 9-10 (0)
12. HSC '21 9-10 (-3)
13. HBS 9-10 (-6)
14. UDI '19 / Beter Bed 9-10 (-13)
15. Juliana '31 9-9
16. Magreb '90 9-8
17. Jong FC Den Bosch 9-7
18. Jong Achilles '29 9-5

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 18
2. Rens van Benthem (Quick '20) 12
3. Daan Driever (Be Quick 1887) 9
4. Stefan de Jong (Juliana '31) 6
=. R?mon Koenen (Dongen) 6

image-6415252.jpg

Liefst vijf schoot hij er binnen voor Quick '20 tegen OFC: Rens van Benthem

De Groene Scout

Well-known member
JL zal hij wel mee kunnen hobbelen, maar verwacht niet dat hij dat doet. Nu traint hij een beetje in de avonduren en krijgt er ook nog een 30.000 euro voor.
In de JL zal hij veel tijd en werk in moeten leveren en komt hij per saldo misschien financieel wel lager uit.
Die blijft dus lekker zitten bij De Dijk (volgend seizoen ook JL) of maakt een megaklapper naar bijv. AZ.

Forza AZ

Well-known member
JL zal hij wel mee kunnen hobbelen, maar verwacht niet dat hij dat doet. Nu traint hij een beetje in de avonduren en krijgt er ook nog een 30.000 euro voor.
In de JL zal hij veel tijd en werk in moeten leveren en komt hij per saldo misschien financieel wel lager uit.
Die blijft dus lekker zitten bij De Dijk (volgend seizoen ook JL) of maakt een megaklapper naar bijv. AZ.
Eerst nog de Tweede Divisie lijkt me voor De Dijk. ;)

Unregistere

Well-known member
Ik vind het tegenwoordig steeds lastiger om in te schatten, want het lijkt er op dat goede amateurspelers vaker meekunnen in het betaalde voetbal dan pakweg tien jaar geleden. Toen mislukten er best veel als ze de stap zetten. Ik denk dat het scenario dat De Groene Scout schetst het meest logische is. Dus of naar de eredivisie of gewoon lekker bij De Dijk blijven. Hij is immers ook al eind twintig.

bqandy

Well-known member
De wedstrijden van dit weekeinde.
Zaterdag 15 oktober:
18.00 uur: Jong Achilles'29 - UDI'19 Beter Bed
19.00 uur: EVV - Quick'20
19.30 uur: Jong FC Den Bosch - Hercules

Zondag 16 oktober:
14.00 uur: HBS - De Dijk
14.00 uur: OJC Rosmalen - Dongen
14.00 uur: Juliana'31 - HSC'21
14.30 uur: Magreb '90 - Jong De Graafschap
14.30 uur: OFC - JVC Cuijk
14.30 uur: Be Quick 1887 - Westlandia

Op zaterdag de 22e oktober wordt de inhaalwedstrijd Be Quick 1887 - EVV nog gespeeld. De wedstrijd is naar zaterdag 20.00 uur gegaan, omdat de BQ selectie achteraf gaat zuipen. Oktoberfest. Dat wordt een druk dagje voor BQ, want om 17.00 uur speelt het tweede uit tegen VV Groningen voor de beker.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan