Derde divisie zondag 2016/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
Ik zag inderdaad wel een paar erg zelfverzekerde quotes langs komen.

Het blijven Amsterdammers natuurlijk.

bqandy

Well-known member
Is Be Quick uitgecounterd door OFC? Dikke uitslag, 2-5.

Nee hoor. Gewoon een verdiende overwinning voor OFC tegen Be Quick. Voor de neutrale toeschouwer was het een heerlijke wedstrijd met twee aanvallende ploegen.
Be Quick staat gewoon nog wat te hoog in de rangschikking. OFC in alles slimmer, effectiever en behendiger. Hele goede ploeg. Ondanks de nederlaag genoten van de reclame voor de derde divisie.
http://www.tweenul.nl/nieuws/ofc-oostzaan-zet-be-quick-1887-terug-op-aarde

Unregistere

Well-known member
Ze hadden toch zelfs ambities om de 2e Amsterdamse profclub te worden? Ze zijn dan in ieder geval goed op weg voorlopig.

Klopt, dat zei de hoofdsponsor annex geldschieter enzovoort. Maar hij zei ook: ,,Ik kan het niet, nee, ik kan het niet. Ik kan het niet alleen."

Spits Dennis Kaars zou gisteren zijn bekeken door een delegatie van AZ.

Nee hoor. Gewoon een verdiende overwinning voor OFC tegen Be Quick. Voor de neutrale toeschouwer was het een heerlijke wedstrijd met twee aanvallende ploegen.
Be Quick staat gewoon nog wat te hoog in de rangschikking. OFC in alles slimmer, effectiever en behendiger. Hele goede ploeg. Ondanks de nederlaag genoten van de reclame voor de derde divisie.
http://www.tweenul.nl/nieuws/ofc-oostzaan-zet-be-quick-1887-terug-op-aarde

Zo te lezen inderdaad een mooie wedstrijd. Met 'good old' Atam Koroglu dus tussen de palen bij OFC.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Rondje statistiek, helaas weer zonder doelpuntenmaker van Magreb '90. Tot op heden staat hij ook niet in de nieuwscarrousel op hun website. Mogelijk weet Unnekuukse het?

Speelronde 8

Be Quick 1887 - OFC 2-5 (0-3)
0-1 Nick Kramer 0-2 Hassan Aanzi 0-3 Hassan Aanzi 1-3 Daan Driever 1-4 Bilal El Yacoubi 1-5 Hassan Aanzi 2-5 Joram Smits

De Dijk - HSC '21 2-0 (1-0)
1-0 Dennis Kaars 2-0 Dennis Kaars

EVV - Hercules 1-2 (0-0)
1-0 Bryan Simons 1-1 Thomas Reynaers (strafschop) 1-2 Zakaria Issarti
Rood: Manny Peters (EVV, 2 x geel)

HBS - Westlandia 2-0 (1-0)
1-0 Santy Hulst 2-0 Gino Mulder

Jong Achilles '29 - Quick '20 2-3 (0-2)
0-1 Rens van Benthem (strafschop) 0-2 Melvin Degenaar 1-2 Omid Popalzay 1-3 Ryan Snelders 2-3 Imran Oulad Omar

Jong FC Den Bosch - UDI '19 / Beter Bed 5-1 (3-1)
0-1 Marc Koot (strafschop) 1-1 Alejandro Navarro Keeris 2-1 Ouassama Bouyaghlafen 3-1 Jort van der Sande 4-1 Jort van der Sande 5-1 Desire Simson

Juliana '31 - Dongen 1-3 (1-0)
1-0 Wouter Op den Camp 1-1 Tom Kolkert 1-2 Rick Schouw 1-3 Tom Kolkert

Magreb '90 - JVC Cuijk 1-1 (0-0)
1-0 1-1 Ilias Zaimi

OJC Rosmalen - Jong De Graafschap 0-3 (0-0)
0-1 Marlon Versteeg 0-2 Elvio van Overbeek 0-3 Aron de Koning

STAND

1. De Dijk 8-22
2. Be Quick 1887 7-16
3. Quick '20 8-16 (+7)
4. OFC 8-16 (+4)
5. Dongen 8-14
6. JVC Cuijk 8-12
7. Westlandia 8-11 (+3)
8. Hercules 8-11 (-2)
9. OJC Rosmalen 8-11 (-4)
10. EVV 7-10
11. Jong De Graafschap 8-10 (+1)
12. HBS 8-10 (-4)
13. Juliana '31 8-9
14. Magreb '90 8-8
15. HSC '21 8-7 (-5)
16. UDI '19 / Beter Bed 8-7 (-15)
17. Jong Achilles '29 8-5
18. Jong FC Den Bosch 8-4

Topscorers:

1. Dennis Kaars (De Dijk) 17
2. Rens van Benthem (Quick '20) 7
=. Daan Driever (Be Quick 1887) 7
4. Stefan de Jong (Juliana '31) 6
=. R?mon Koenen (Dongen) 6

hassan-aanzi.jpg

Hassan Aanzi scoorde drie keer voor OFC, dat ruim won op bezoek bij Be Quick 1887

bqandy

Well-known member
Klopt, dat zei de hoofdsponsor annex geldschieter enzovoort. Maar hij zei ook: ,,Ik kan het niet, nee, ik kan het niet. Ik kan het niet alleen."
Spits Dennis Kaars zou gisteren zijn bekeken door een delegatie van AZ.
/QUOTE]

http://www.telegraaf.nl/telesport/26730748/__Ultraproductieve_amateur_trekt_aandacht_AZ__.html

Ik heb nog even gezocht naar die doelpuntenmaker van Magreb. Ik vond wel twee verslagen, maar geen doelpuntenmaker van Magreb er bij.
Ik blijf het bijzonder vinden, die verslagen van lokale en regionale media en ook de clubsites. Zelfs in uitgebreide verslagen ontbreken vaak de doelpuntenmakers van de tegenstanders. De tegenstanders lezen ook mee zou je denken. We leven niet meer in de vorige eeuw.

Unregistere

Well-known member
http://www.telegraaf.nl/telesport/26730748/__Ultraproductieve_amateur_trekt_aandacht_AZ__.html

Ik heb nog even gezocht naar die doelpuntenmaker van Magreb. Ik vond wel twee verslagen, maar geen doelpuntenmaker van Magreb er bij.
Ik blijf het bijzonder vinden, die verslagen van lokale en regionale media en ook de clubsites. Zelfs in uitgebreide verslagen ontbreken vaak de doelpuntenmakers van de tegenstanders. De tegenstanders lezen ook mee zou je denken. We leven niet meer in de vorige eeuw.

Heel apart inderdaad. Zo moeilijk is het toch niet om die namen te achterhalen, zeker niet met de printjes van de wedstrijdformulieren die je tegenwoordig overal kunt krijgen.

Jammer, een man weet pas wat ie mist...

Als ze er niet is.

Toepasselijk, want zondag fluit mevrouw Peeters de wedstrijd De Dijk - Juliana '31. Een primeur in de derde divisie. Ze wordt bijgestaan door de dames Hoogendijk en Bussem-Scheffers, die de vlag zullen hanteren!

Sensini

Well-known member
Nog steeds geen verslag van de wedstrijd tegen JVC op de site van Magreb. Wel dat Zephnad Wattimury de nieuwe trainer is.
NB: het gelijkmaker van JVC scoorde Ilias Zaimi uit een strafschop.

bqandy

Well-known member
Wel dat Zephnad Wattimury de nieuwe trainer is.

Serieus? De oud prof van Groningen en Veendam en later trainer bij oa. Viboa en Gorecht en assistent bij Be Quick 1887? Hij heeft een voetbalschool, waar aardig wat topamateurs zich hopen te verbeteren. Waaronder Ahmed Al Mahdi van Be Quick en Sergio Fatima, de beste speler van PKC'83. Dat wordt flink reizen, want volgens mij woont hij in Hoogezand.

Edit: Inderdaad, hij is het.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Die ken ik ook nog wel van naam, Wattimury. Mooie in de seizoengidsen / Panini-albums altijd. Al twijfel ik of hij een eigen Panini-plaatje had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan