Derde Divisie B seizoen 2021/2022

Fregge

Well-known member
Zit dus gewoon al de hele tijd uit te kijken naar het verslag van @SC Heerenveen. Maar die zal zich aan het opmaken zijn voor DE wedstrijd van de dag: Harkemase Boys - FC Lisse
 

De Groene Scout

Well-known member
OFC en ADO spelen 0-0 tegen elkaar. Gemert kan de koppositie dus weer over nemen. Hercules ligt ook nog op de loer.
Blijft spannend
 

JMD

Well-known member
OSS '20 en Hercules speelden zondag tegen elkaar (6-1), maar mogen op herhaling, daar OSS1920 een niet speelgerechtigde speler opgesteld heeft. Inhaalduel is 1 juni
 

JMD

Well-known member
Dongen - Gemert lijkt niet gespeeld te kunnen worden omdat 1 van de assistent scheidsrechters geblesseerd is en er geen vervanger is
 

De Groene Scout

Well-known member
Gaat nog even door bij HSC'21. Blijven bovenaan in de 3e periode na een 7-2 winst op UNA.
Diego 3x, Yannick, Mo, Luuk en Tom scoorden.

(y) (y)
 

de waan

Well-known member
OSS '20 en Hercules speelden zondag tegen elkaar (6-1), maar mogen op herhaling, daar OSS1920 een niet speelgerechtigde speler opgesteld heeft. Inhaalduel is 1 juni

Hercules nu ineens titelkandidaat nummer 1 wat mij betreft.

(En ook meteen de grootste concurrent voor de periodetitel daardoor.)
 

Fregge

Well-known member
Gelijkspelletje in Heerlen. Terechte. Eerste helft Blauw Geel wat sterker, tweede Groene Ster.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Blauw Geel '38 - DEM

Oma Blauw Geel stond op te wachten. Vlakbij daarvoor stond @Fregge ook nog, maar die was snel vertrokken zodra ik hem zag!

Eerste kwartier zat DEM er duidelijk nog niet in en voor ze wisten stond er een 2-0 op het scorebord. Blauw Geel effectief. Vervolgens een wat onsportieve periode van beide teams met veel gezeur, theater en uitlokkende spelers. Maar de nummer 4 van DEM spande de kroon door met een buitensporige tackle door te halen op het scheenbeen van zijn buitensporige tackle. Een terechte rode kaart volgde. De DEM bank wilde duidelijk ook een rode kaart voor Blauw Geel vanwege in het opstootje, maar ik had net even stront in m'n oren.

Blauw Geel kreeg nog wel wat kansen, maar ergens had ik al het gevoel dat DEM nog zeker niet verslagen was in de tweede helft. Zeker richting het einde van de wedstrijd kwamen er kansen. Gelukkig voor Blauw Geel werden deze gemist. Overigens hebben ze zelf ook kansen op 3-0 laten liggen.

In minuut 90 viel de 2-1. Dit viel echter te laat. Was die eerder gevallen, was de kans denk ik vrij aannemelijk geweest dat het nog 2-2 geworden is. Blauw Geel begon het redelijk aan het kwijtraken.

Met de bank van DEM achter mij kan je voorstellen dat er weinig gelachen is door mij vanaf minuut 23. De scheidsrechter zat een keer mis, maar als ASR volg ik braaf zijn beslissing. maak je afspraken. Moest nog wel lachen om een Blauw Geel leider/trainer die gedachte dat je geen 4 spelers tegelijk mocht wisselen.

Na afloop gezellig staan kletsen met opgewekte @Fregge want eindelijk was de vloek doorbroken dat Blauw Geel niet onder mijn leiding kon winnen. Het balletje gehakt smaakte ook prima. Maar helaas helaas, geen kaas!!! Grote tegenvaller natuurlijk, ik had er zo naar uitgekeken. Had mijn collega scheidsrechters al verteld dat er kaas zou komen. Één van de dames van de bediening beloofde bij het afscheid nemen al plechtig dat het er de volgende keer wel zou zijn.
 

Joost

Well-known member
Gelijkspelletje in Heerlen. Terechte. Eerste helft Blauw Geel wat sterker, tweede Groene Ster.
Hoeveel man staat er eigenlijk bij Groene Ster langs de lijn?
Het is echt een grote club met veel jeugd en een schitterend complex maar bij het eerste komt het niet boven de 200 dacht ik, en dan schat ik wellicht zelfs te hoog.
 
Bovenaan