Derde Divisie B 2023/2024

Abubakari

Well-known member
Onzin? Als iemand onzin had was jij het wel.
Dus jij ziet het beter dan de var? Dan hoor jij in de eredivisie thuis.😏

district noord:
Morgen even een ander niveau voor mij, maar niet minder leuk. Niemand minder dan Dronten tegen De Zweef ben ik bij. We gaan het zien. Schijnt een mooie bekerwedstrijd te worden.
En leer eerst maar eens ontopic te zijn.
Dat ga ik niet van jou leren vrees ik.😄
 

Fregge

Well-known member
Goede overwinning van ons op OSS'20 die ondanks een trainerswissel en een compleet nieuwe selectie het toch niet onaardig deden. SC Heerenveen had 1 slippertje maar vlagde prima (een bal moet er helemaal overheen zijn, he ;) En het midden van de bal raakte de lijn nog). Scheids had een rode kaart moeten geven en gaf een rare penalty.
 

Joost

Well-known member
Was Fregge in Blauw Geel v Groene Ster?

Discutabel moment waarbij de keeper van Groene Ster voor of over de lijn de bal stopt. De grensrechter vlagt eerst niet, dan wel na enkele seconden.

Volgens de krant waren ze witheet bij Groene Ster.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik was 150 kilometer onderweg naar Den Haag voor Quick - AWC, toen de scheidsrechter het veld afkeurde en ik weer terug kon. 😅
 

SC Heerenveen

Well-known member
Voor een wedstrijd spreken we altijd 75-90 minuten voor de aftrap af als scheidsrechters. Ik moest nog 45 kilometer en had net een broodje gegeten.
 

Fregge

Well-known member
Was Fregge in Blauw Geel v Groene Ster?

Discutabel moment waarbij de keeper van Groene Ster voor of over de lijn de bal stopt. De grensrechter vlagt eerst niet, dan wel na enkele seconden.

Volgens de krant waren ze witheet bij Groene Ster.
Ik zag het niet want er stonden gewoon te veel mensen voor. Onze omroepster zag het ook niet omdat er te veel mensen voor stonden, maar zei wel dat sommige koppen van Groene Ster teleurgesteld naar beneden gingen voor de scheids het doelpunt gaf. Volgens sommige spelers vanuit onze kant was de bal 'zeker 2 ballen over de lijn'
 

Joost

Well-known member
Ik zag het niet want er stonden gewoon te veel mensen voor. Onze omroepster zag het ook niet omdat er te veel mensen voor stonden, maar zei wel dat sommige koppen van Groene Ster teleurgesteld naar beneden gingen voor de scheids het doelpunt gaf. Volgens sommige spelers vanuit onze kant was de bal 'zeker 2 ballen over de lijn'
Veghel TV was niet aanwezig?
 

Fregge

Well-known member
Nope. Ook geen VEO dit keer. We hebben een keer de punten gestolen. Ook niet erg
 

SC Heerenveen

Well-known member
Zometeen bij het Blauw Geel '38 van @Fregge te vlaggen. Leuk om daar het jaar af te sluiten! Kaasblokjes zijn al gesneden, wat een topclub is het ook. :)
 

Fregge

Well-known member
En na 5 wedstrijden in de periode staan we op 4 overwinningen, 0 gelijke spelen en 0 verliespunten. We zijn vorige week zelf afgelast. Maar hebben het wel in eigen hand. Vandaag een 3-1 overwinning op TOGB. En dan deed onze best aanvaller niet eens mee. En nog een leuke derde helft met @SC Heerenveen !
 
Bovenaan