Onzin? Als iemand onzin had was jij het wel.Na al die onzin die je na Ajax-Heerenveen verkondigde zeker.😄
Dus jij ziet het beter dan de var? Dan hoor jij in de eredivisie thuis.😏Onzin? Als iemand onzin had was jij het wel.
Dat ga ik niet van jou leren vrees ik.😄En leer eerst maar eens ontopic te zijn.
Ik zag het niet want er stonden gewoon te veel mensen voor. Onze omroepster zag het ook niet omdat er te veel mensen voor stonden, maar zei wel dat sommige koppen van Groene Ster teleurgesteld naar beneden gingen voor de scheids het doelpunt gaf. Volgens sommige spelers vanuit onze kant was de bal 'zeker 2 ballen over de lijn'Was Fregge in Blauw Geel v Groene Ster?
Discutabel moment waarbij de keeper van Groene Ster voor of over de lijn de bal stopt. De grensrechter vlagt eerst niet, dan wel na enkele seconden.
Volgens de krant waren ze witheet bij Groene Ster.
Veghel TV was niet aanwezig?Ik zag het niet want er stonden gewoon te veel mensen voor. Onze omroepster zag het ook niet omdat er te veel mensen voor stonden, maar zei wel dat sommige koppen van Groene Ster teleurgesteld naar beneden gingen voor de scheids het doelpunt gaf. Volgens sommige spelers vanuit onze kant was de bal 'zeker 2 ballen over de lijn'
Plan alvast het tripje naar de supermarkt. Anders vergeet ik hetDoe ik alleen als ik op kan scheppen dat ik kaas neer kan zetten
Heel goed, kan al wel uitkijken naar de wedstrijd moet ik zeggen.Plan alvast het tripje naar de supermarkt. Anders vergeet ik het