SC Heerenveen
Well-known member
Bij UNA dan ook direct een rapporteur erbij. Moet er gelijk staan dus.
Hahaha, daar staat inderdaad een rode kaart voor. Trainer heeft niets te zoeken in het veld.3 keer op voorsprong gekomen. 3 keer weggegeven. Zeer zeer onnodig. Meest opmerkelijke moment: De trainer van AWC kreeg rood. Lodewijk de Kruif stapte in het veld om een vrije trap te hinderen.
Als ik van mening ben dat het bewust is, dan gaat hij eraf. Is het per ongeluk dan zal hij mij snel overeind moeten helpen om een kaart te voorkomen.En voor laten struikelen van de grensrechter? Ik vraag dit voor een materiaalman
Jullie hadden de eerste helft de kans om uit te lopen inderdaad. Waarom denk je dat de scheidsrechter niet lekker scoorde?Zure nederlaag afgelopen zondag. Eerste helft stonden we goed en hadden we met rust toch zeker 3 a 4-1 voor moeten staan. Het bleef bij slechts 1-0 voor en UNA kwam in de tweede helft terug. Er bleek een rapporteur te zijn. Ik ga er van uit dat de scheids niet heel lekker scoorde. Niet dat we dankzij de scheids verloren overigens. Lag aan onszelf
In onze ogen floot hij te vaak voor kleine overtredingen bij UNA waarvoor hij niet bij ons floot. Voorbeeld wat toevallig voor onze dugout gebeurde (en dus bij jou): Onze spits werd vastgehouden met 2 armen (alsof de verdediger op z'n rug wou springen) toen hij een bal wou aannemen. Viel daardoor, werd er niet voor gefloten. 2 seconde later voor een hoog geheven been wordt er wel gefloten.Waarom denk je dat de scheidsrechter niet lekker scoorde?
Dit was toch al een hele tijd bekend? Heeft ook niets met de sportieve resultaten te maken.Trainer nummer 3 die vertrekt of is vertrokken: https://www.svmeerssen.nl/trainer-danny-volkers-verlaat-sv-meerssen/
Maar zal het er niet mee te maken hebben welke clubbril je op hebt? 😜 Ik had namelijk niet het idee dat hij een team vaker bevoordeelde.In onze ogen floot hij te vaak voor kleine overtredingen bij UNA waarvoor hij niet bij ons floot. Voorbeeld wat toevallig voor onze dugout gebeurde (en dus bij jou): Onze spits werd vastgehouden met 2 armen (alsof de verdediger op z'n rug wou springen) toen hij een bal wou aannemen. Viel daardoor, werd er niet voor gefloten. 2 seconde later voor een hoog geheven been wordt er wel gefloten.
Oké nou ja, dan hebben we die gemist. Maar zo verloren jullie ook regelmatig de bal, foutloos spelen of fluiten is ook ondenkbaar haha.Nee dat was een andere situatie want die ik beschreef was niet eens in de buurt van het strafschopgebied. Speler werd best gehinderd in zijn aannemen. Was gewoon een overtreding. Een kleine, maar wel een overtreding.