Je blijft wel mooi rustig 👍🏻De samenvatting van Urk is het bekijken waard (zie website sv Urk). Zeker zo rond 6:30, ik geef een bal aan de zijlijn uit (na de beelden denk ik dat ik mis zit) waarop de teammanager van Urk komt afgestormd op mij en met wilde gebaren verbaal komt vertellen dat hij wil wisselen. Niet op deze wijze, met een rode kaart tot gevolg.
Vind ik ook. De grens maakt een foutje en daar reageer je emotioneel op (voetbal is emotie). Met de nieuwe regel mag alleen de aanvoerder nog iets zeggen en zou iemand anders geel moeten krijgen. Dat was dus voldoende geweest.Was een gele kaart voor de trainer niet al voldoende geweest?
Onder (assistent) scheidsrechters ook discussie over. Dus beelden naar KNVB gestuurd, mogen zij met hun standpunt komen. Ondanks dat er voor de frustratie wat valt te zeggen ga je niet op zo'n manier een wissel aanvragen. Dit soort gedrag willen we gewoon niet meer. KNVB zou ons erin steunen, dus ik ben benieuwd. Want ik kan mij ook voorstellen dat je hier juist geen rood geeft. Uiteindelijk heb ik op de kaart geen invloed gehad, omdat ik reactie van de teammanager niet gezien heb. Gebeurde immers achter mijn rug.Was een gele kaart voor de trainer niet al voldoende geweest?
Voetbal is emotie is wel makkelijk gezegd, haha. De aanvoerder heeft hierin inderdaad een speciale rol. Maar alsnog zal het van het type scheidsrechter afhangen hoe snel hij er geel voor geeft. Zijn tenslotte geen robots.Vind ik ook. De grens maakt een foutje en daar reageer je emotioneel op (voetbal is emotie). Met de nieuwe regel mag alleen de aanvoerder nog iets zeggen en zou iemand anders geel moeten krijgen. Dat was dus voldoende geweest.
Nee, het is duidelijk dat jij hier geen invloed op had. Ik vond de manier van uiten origineel van de trainer/teammanager. Een bestraffing is op z’n plaats maar voor een veldverwijzing mag de lat voor mij wel iets hoger liggen.Onder (assistent) scheidsrechters ook discussie over. Dus beelden naar KNVB gestuurd, mogen zij met hun standpunt komen. Ondanks dat er voor de frustratie wat valt te zeggen ga je niet op zo'n manier een wissel aanvragen. Dit soort gedrag willen we gewoon niet meer. KNVB zou ons erin steunen, dus ik ben benieuwd. Want ik kan mij ook voorstellen dat je hier juist geen rood geeft. Uiteindelijk heb ik op de kaart geen invloed gehad, omdat ik reactie van de teammanager niet gezien heb. Gebeurde immers achter mijn rug.