Batigoal
Well-known member
Erwin van de Looi zou nog een betere bondscoach zijn.
Voorlopig ligt die 6 goals voor op De Boer.
Erwin van de Looi zou nog een betere bondscoach zijn.
Die is totaal ongeschikt voor dit soort duels.Luuk de Jong bakt er helemaal niets van...
Niet te vroeg juichen, straks pakt hij een oliedomme rode kaart en sodemietert de hele ratsmodee alsnog zo in elkaar.Dan moet Stevie het maar weer doen.
Een wonder.Dan moet Stevie het maar weer doen.
Koop een hondjeIk ga vanaf nu Oranje boycotten. Ik kan dit niet meer aanzien. Ze zoeken het maar uit. Eerst Frank de Boer weg.
Echt wat verschrikkelijk slecht, slecht,slechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht
Luuk de Jong is voor elk soort duel ongeschikt, behalve als je hem voorzetten geeft. Laat dat nu net ontbreken deze wedstrijd.Die is totaal ongeschikt voor dit soort duels.
Lekker makkelijk.Ik ga vanaf nu Oranje boycotten. Ik kan dit niet meer aanzien. Ze zoeken het maar uit. Eerst Frank de Boer weg.
Echt wat verschrikkelijk slecht, slecht,slechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslechtslecht
Ja klopt. Maar van de week kwamen er nog voorzetten...Luuk de Jong is voor elk soort duel ongeschikt, behalve als je hem voorzetten geeft. Laat dat nu net ontbreken deze wedstrijd.
Lekker makkelijk.
Denk eens een keer in oplossingen.