De weg naar het WK2026, deel 1: Finland & Malta.

JMD

Well-known member
Net als bij jong Oranje ook nu weer een NAC’er de zwakste schakel. Maar geen spelers met een NAC verleden meer opstellen lijkt mij. En ook geen analisten al is behalve Pi-air ook Raffie aan vervanging toe.
Vd Vaart wordt idd ook steeds erger, daar komt steeds meer onzin uit. Hij kon nooit samen met Sneijder op 1 middenveld (volgens diverse coaches), maar die past echt wel samen met Sneijder aan een analistentafel, dan doen ze een wedstrijd wie de meeste BS verkoopt.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Ik kijk nooit naar dat gewauwel van al die zgn analisten. De rust is voor WC bezoek en een zak chips uit de kast pakken.

erka

Well-known member
Ik heb liever een kenner die dingen zegt en ziet en daarmee iets duidelijk maakt wat ik als leek niet zie. Wat vd Vaart zegt zie ik zelf ook nog wel.
Plus dat ie daarnaast ook nog een hoop onzin uitkraamt.

Helemaal mee eens. Van der Vaart is de meest nietszeggende kenner sinds Baron De Vos van Steenwijck in 1905.

JMD

Well-known member
Ik heb liever een kenner die dingen zegt en ziet en daarmee iets duidelijk maakt wat ik als leek niet zie. Wat vd Vaart zegt zie ik zelf ook nog wel.
Plus dat ie daarnaast ook nog een hoop onzin uitkraamt.
Dat dus. De beste analist ever blijft voor mij Van Gaal bij Sport1, deed dat helaas slechts 1 seizoen. Maar die deed dus echt precies wat jij in regel 1 aangeeft.

Cruijff was natuurlijk ook heel goed, maar die kon nog wel eens totaal verdwalen in wat hij zei, bij Van Gaal zag je de schoolmeester terug, een duidelijk verhaal met kop, midden en staart. Cruijff luisterde je eigenlijk vooral om te horen met wat voor onnavolgbare verbasteringen hij nu weer aankwam.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Wellicht wordt de coach nog ontslagen in de tussentijd. Maar moeten we zo bang zijn van Lewandowski?

Bovenaan