De Ligt is niet beter geworden de laatste jaren.Zodra de Duitsers versnellen, staat de hele verdelging verkeerd.
Onzin, Koeman kan dat perfect zien van 60 meter afstand.Dat kan Koeman wel vinden, maar die bal was wel achter de lijn.
Daarom is het niks dusDoet mij deugt dat er 5 (voormalig) PSV-ers op het veld staan.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Gemanipuleerd door die Duitsers.Wel over de lijn dus.
1 op 1 doet hij het bij zijn club wel weer goed de laatste tijd.De Ligt is niet beter geworden de laatste jaren.
Ik zit stuk nu.Oei, Simons vindt dat er teveel kritiek op hem is en wil voorlopig niet meer met de Nederlandse pers praten. Niet dat er ooit een zinnig woord uit is gekomen, maar goed.
Moest ie huilen?Oei, Simons vindt dat er teveel kritiek op hem is en wil voorlopig niet meer met de Nederlandse pers praten. Niet dat er ooit een zinnig woord uit is gekomen, maar goed.
Is Sjaak Swart een ajacied?Moest ie huilen?
Balen broOei, Simons vindt dat er teveel kritiek op hem is en wil voorlopig niet meer met de Nederlandse pers praten. Niet dat er ooit een zinnig woord uit is gekomen, maar goed.
Het was een gevoel dat ik heb. En jouw quote versterkt dat zonder dat je dat gevoel beaamt. Ik had gehoopt dat je dat wel zou begrijpen. We zijn niet trots op Nederland. Verre van. En ik ga er in mee. Maar toch ben ik van mening dat we af en toe best blij mogen zijn met of op Nederland. That´s all.Ik zie nergens het woord trots staan in mijn quote, slechts de constatering dat een klein land best aardig presteert.
Had je beter zwammy kunnen quoten. Eén post onder de mijne heeft ie het letterlijk over trots zijn.Het was een gevoel dat ik heb. En jouw quote versterkt dat zonder dat je dat gevoel beaamt. Ik had gehoopt dat je dat wel zou begrijpen. We zijn niet trots op Nederland. Verre van. En ik ga er in mee. Maar toch ben ik van mening dat we af en toe best blij mogen zijn met of op Nederland. That´s all.