Goed gedaan!Tot u dienst
Plop en proostGoed gedaan!
Plop!🍺
Logisch.Vond het een leuke pot
Nederland behoeden van het 1990 scenario.wat zou het plan zijn geweest van de gebroeders Koeman ?
Helemaal gemist dat we twee jaar geleden Europees Kampioen zijn geworden.Nederland behoeden van het 1990 scenario.
Voor Oranje geldt dat ook.De Schotten hebben een goed elftal, maar inmiddels ook weer 6 wedstrijden op rij niet gewonnen. Dat wordt gewoon weer einde toernooi in de groepsfase.
Geen idee of het goed komt. Er is altijd wat bij het Nederlands Elftal, waardoor het team pas 1 prijs heeft gewonnen in het verleden.Helemaal gemist dat we twee jaar geleden Europees Kampioen zijn geworden.
Maar slecht gespeeld en 4-0 gewonnen dus? Komt helemaal goed dus.
Klein land, 3 WK finales, ettelijke halve finales, EK gewonnen, best knap voor zo'n klein land.Geen idee of het goed komt. Er is altijd wat bij het Nederlands Elftal, waardoor het team pas 1 prijs heeft gewonnen in het verleden.
Populistische gedachte. Daar zijn we wars van! Het gaat mij te ver om trots te zijn op iets waar part noch deel aan heb. Maar ik ben er wel blij om!Klein land, 3 WK finales, ettelijke halve finales, EK gewonnen, best knap voor zo'n klein land.
Ik zie nergens het woord trots staan in mijn quote, slechts de constatering dat een klein land best aardig presteert.Populistische gedachte. Daar zijn we wars van! Het gaat mij te ver om trots te zijn op iets waar part noch deel aan heb. Maar ik ben er wel blij om!
Nederland is ver gekomen in bepaalde periodes. Resultaten hadden beter kunnen zijn, maar ik zal hier verder niet op doorgaan..Klein land, 3 WK finales, ettelijke halve finales, EK gewonnen, best knap voor zo'n klein land.
Dan krijgen we waarschijnlijk “San Marino is op elke positie beter”.Nederland is ver gekomen in bepaalde periodes. Resultaten hadden beter kunnen zijn, maar ik zal hier verder niet op doorgaan..
Nee meneer Abubakari.Dan krijgen we waarschijnlijk “San Marino is op elke positie beter”.
Sorry meneer stc.Nee meneer Abubakari.
Dat lijkt me inderdaad wel verstandig.Nederland is ver gekomen in bepaalde periodes. Resultaten hadden beter kunnen zijn, maar ik zal hier verder niet op doorgaan..