😎Ierland-Griekenland staat trouwens 0-2 met nog tien minuten te gaan.
😎Ierland-Griekenland staat trouwens 0-2 met nog tien minuten te gaan.
1x maar?
De laatste ontmoeting tegen Tsjechië hebben we verloren. Tegen Wales en Oekraïne wonnen we maar nipt.Ik vrees het ook inderdaad.
Heb even snel gekeken, maar volgens mij kunnen we (zoals het er nu voorstaat) de volgende ploegen in de PO dan tegenkomen: (als Griekenland dus ook van Frankrijk wint (of gelijkspeelt))
Tsjechië
Wales
Oekraïne
Daar moeten toch wel kansen tegen liggen...
De rest is voor maandag.1x maar?
Allemaal een beetje hetzelfde niveau als Griekenland lijkt me, dus als het maandag niet lukt krijg je het tegen deze ploegen net zo lastig.Ik vrees het ook inderdaad.
Heb even snel gekeken, maar volgens mij kunnen we (zoals het er nu voorstaat) de volgende ploegen in de PO dan tegenkomen: (als Griekenland dus ook van Frankrijk wint (of gelijkspeelt))
Tsjechië
Wales
Oekraïne
Daar moeten toch wel kansen tegen liggen...
Het wordt een hele lastige wedstrijd voor Oranje ben ik bang, daarnaast weer die laserpennen.Allemaal een beetje hetzelfde niveau als Griekenland lijkt me, dus als het maandag niet lukt krijg je het tegen deze ploegen net zo lastig.
Ga er overigens wel vanuit dat het maandag lukt om te winnen.
Net zoals dat de azijn in de supermarkt bij STC al is uitverkocht een kleine 2 uur voor de wedstrijd.Griekenland zal vandaag een maat te groot zijn voor dit Oranje.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Nederland heeft een team van niks.Net zoals dat de azijn in de supermarkt bij STC al is uitverkocht een kleine 2 uur voor de wedstrijd.
Zoals gebruikelijk weer snel op achterstand, net als ze wat beter in de wedstrijd komen valt de 2-0. Daarna nog 70 minuten net niet voetbal. Waarna Frankrijk het in Griekenland laat lopen en we de play offs verprutsen. Tot zover Koeman periode 2.Dit wordt niks.
Wat Groningen betreft niet hoor, net als ik hier gewoon realistisch.😬En dan ben ik negatief
In eigen goal.Hup Oranje! Bergwijn gaat er 3 maken.