De weg naar EURO2024, deel 3. Frankrijk & Griekenland

Hoeveel punten pakt Oranje?

  • 0

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 6


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
In de Arena vrijdag tegen de Fransen en in het Agia Sofiastadion (van AEK) op maandag tegen Griekenland.
Ik pak de stand er nog even bij en het programma.
Frankrijk heeft nog geen eens een tegentreffer, daar zullen we wel van verliezen. Laat Ierland dan maar van Griekenland winnen en Nederland maandag ook.
Zijn we weer een aardig stuk dichterbij. Maar wat als Griekenland twee keer wint? En Oranje twee keer verliest? Paniek!
6525c78d32f29-b.png


Ik geef het woord aan de kenners en aan hen die denken daar voor door te gaan.
 

Mario

Well-known member
Je moet de punten in Griekenland halen. Met al die geblesseerde spelers, zou ik tegen Frankrijk de reserves opstellen, die wedstrijd verlies je toch wel.
 

Makanaky

Well-known member
Het is al een B-elftal wat er nu staat, dan zou ik niet zo snel voor de C-optie opteren tegen topland Frankrijk. Je kan jezelf ook totaal belachelijk maken dan.
 

Mario

Well-known member
Als je in die wedstrijd nog meer blessures oploopt, en je gaat er met een C elftal vanaf tegen Griekenland lijkt mij dat veel erger.

Met 6-0 verliezen van Frankrijk, en met 1-0 winnen van Griekenland ga je wel gewoon naar het EK. Kwalificatie is het belangrijkste, en met name de wedstrijd tegen de Grieken. Een resultaat tegen Frankrijk vind ik van minder belang, en gaat je ook niet lukken.
 

Makanaky

Well-known member
Desnoods, een half c elftal - alle rampscenario's open houdende - moet Griekenland ook wel opzij kunnen zetten. Zo niet, dan heb je op dat hele ek sowieso weinig te zoeken.
 

De Wolf

Well-known member
Frankrijk moet je voor de winst spelen. Anders heb je op een EK ook niets te zoeken.
 

Batigoal

Well-known member
Waarom moet er bij interlands van Oranje altijd gefloten worden door het volkslied van een ander land heen? Is een beetje respect nou zo moeilijk.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch maar weer aan het kijken, voornamelijk omdat Hartman speelt. Erg benieuwd hoe hij zich in deze omstandigheden staande gaat houden, wanneer hij niet bij een ploeg speelt die minstens gelijkwaardig is aan de tegenstander.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele goeie aanval, maar Veerman laat de kans liggen.

En nu ook Simons met een poging. Prima!
 
Bovenaan