De weg naar EURO2024, deel 2 Griekenland & Ierland.

erka

Well-known member
Hups!

Het ziet er veel beter uit dan ik had verwacht. Griekenland is kansloos tot nu toe.
 

De Groene Scout

Well-known member
Rust 3-0 en geen vuiltje aan de lucht.
Denk dat we het vanaf heden maar altijd zonder Depay moeten doen. Loopt mooi zo.
 

Abubakari

Well-known member
Is het JFK en mijn persoontje toch maar mooi gelukt de boel op scherp te zetten.

Prima eerste helft, Dumfries weer twee assists, Blind met gevaarlijke corners, Weghorst superspits, aangenaam verrast.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Frankrijk gaat ook winnen, die zijn dus wel zeker van het EK.
Stand dan:
1) Fra 5-15
2) NL 3-6
3) Gri 4-6
4) Ier 4-3
5) Gib 4-0

Zondag Ierland - NL en Gri - Gib, de Grieken gaan dus winnen, zelf winnen is dus eigenlijk noodzaak, want je moet nog naar Griekenland
 

Mario

Well-known member
Prima resultaat voor Oranje, maar dit soort thuiwedstrijden moet je toch ook gewoon winnen? Jammer dat je er in de tweede helft niet een paar bijprikt. Doelsaldo kan ook nog van belang zijn.
 

Joost

Well-known member
Prima resultaat voor Oranje, maar dit soort thuiwedstrijden moet je toch ook gewoon winnen? Jammer dat je er in de tweede helft niet een paar bijprikt. Doelsaldo kan ook nog van belang zijn.
Het gaat om onderling resultaat.
 

Abubakari

Well-known member
Het gaat weer over van alles op dit forum, behalve over de belangrijkste wedstrijd van het weekend.
Waf denken jullie, moeten JFK en ik de boel weer op scherp zetten?
Gaan de heertjes met hun hoofd in de wolken lopen na 1 goeie helft tegen Griekenland? Zullen ze het nu wel weer verpesten? Of is de scherpte er nog en wordt ook Ierland uit gewonnen?
 

Abubakari

Well-known member
Ik zag net wat JFK en gevegt gister op dit forum neergeplempt hebben, ik denk niet dat ze JFK nog serieus nemen.

Maar zelfoverschatting gaat dus zorgen voor een lullige 2-1 nederlaag, pas op stoom komen bij 2-0 achter en dan is het te laat.
 

JMD

Well-known member
IERLAND: Bazunu,Collins,Duffy,Egan,
Doherty,Browne,Cullen,McClean,Knight,
Idah,Ogbene

NEDERLAND: Flekken,De Ligt,v.Dijk,Aké,
Dumfries,Wieffer,De Jong,Blind,Simons,
Malen,Gakpo

Hup Oranje!
 

JMD

Well-known member
Ierland uit was in 1983 de start van een nieuwe generatie en in 2001 was het juist het eind van een hele goede tijd. Wat gaat vanavond brengen?
 

stc

Well-known member
Onbegrijpelijk dat de heer Blind weer in de basis staat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Bovenaan