Mario
Well-known member
Nee, daar hebben we Klaasen weer.Voor Wieffer?
Nee, daar hebben we Klaasen weer.Voor Wieffer?
Op zich kan ik het met die schop die hij gehad heeft nog wel begrijpen. Adrenaline zal wel uitgewerkt zijn. Waarom dan risico lopen om iets kapot te maken tegen dit soort amateurs.Voor Wieffer?
En nog een keeper er achter. Echt zo zinloos. Die komen de middenlijn niet meer over.Peppi en Kokki komen ook weer het veld in.
En waarom blijf je in godsnaam met de Ligt en van Dijk spelen?
Nee, daar hebben we Klaasen weer.
Elke keer denk je er vanaf te zijn en neemt iemand hem weer mee? Of dat een herpes altijd actief blijft in je lichaam?Ik las in een Whatsapp chat dat iemand Klaassen vergeleek met een koortslip…
Als die bondscoach nou een totale lul is, laat ie Hartman niet debuteren in het land waar hij geboren is.
Je vergeet steeds dat 'ie er nog is, tot hij opeens weer prominent opduikt en je dag gelijk helemaal verziekt is.Elke keer denk je er vanaf te zijn en neemt iemand hem weer mee? Of dat een herpes altijd actief blijft in je lichaam?
Al heel lang de beste speler bij Oranje, ook op het afgelopen WK.Aké is vanavond onze gevaarlijkste aanvaller.
Geen Brobbey. Die had ik als rommelaar in de 16 nog wel gebracht.
Die loopt al 80 minuten in de weg van zijn eigen ploeggenoten.Wel een lekkere pot voor Weghorst vanavond.
Topspits