De Voetbalquiz

Maasveld

Well-known member
Voor Spanje deden maar liefst 13 clubs mee aan de Champions League. Welke 4 Spaanse clubs deden er slechts 1 keer mee?
 

Mario

Well-known member
Sparta Praag was volgens mij idd een van de tegenstanders ? die andere 2 had ik niet geweten.

Wel een zwakke poule trouwens naar de maatstaven van vandaag ?
 

Unregistere

Well-known member
En thuis 0-0 tegen Bordeaux. Ik weet nog dat een vriend van mij toen kaarten had. Hij kon vooraf kiezen uit Sparta Praag thuis en Bordeaux thuis en hij dacht dat wedstrijden tegen Tsjechen saai zouden zijn... Dat liep even anders!
 

Batigoal

Well-known member
Vooral het aartsgevaarlijke duo Tikhonov-Robson bij Spartak is me bijgebleven. Op de ??n of andere manier blijven ploegen die je als kind sterk vond in je beleving altijd sterk.

De voor de hand liggende vraag is natuurlijk: bij welke 3 ploegen zat Heerenveen in hun Champions League in de poule?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Those were the days.

Lyon met Sonny Anderson, Steve Marlet, Eric Abidal en nog een aantal krachtpatser, Valencia met Mendieta, Ayala, Kily Gonzalez en andere fenomenen en Giovanni bij Olympiakos.

Ik zie in het thuisduel met Lyon nog Harris Huizingh alleen op de keeper lopen. Scoorde hij en wonnen we van Lyon, dan zat de volgende ronde er zeker in. Hij miste en 10 minuten later was het 0-2.

Bij WillemII herinner ik me veel goals en Mark Schenning in de spits.
 
Bovenaan