De Voetbalquiz

PES5

Administrator
Forumleiding
Haha. Wat voor soep is er Kees?

Geniaal boek!

Denk dat er zelden iemand zo lang en zo dichtbij een voetbalteam is geweest.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb 'm op de wc liggen, blader er nog regelmatig in.

Wat me toen opviel is hoe ongelofelijk snel het ging bij Lyon.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Swindon Town, Barnsley en Blackpool speelden allen ??n seizoen in de Premier League. Wie weet de 4e club?
 

JMD

Well-known member
Vooral het aartsgevaarlijke duo Tikhonov-Robson bij Spartak is me bijgebleven. Op de ??n of andere manier blijven ploegen die je als kind sterk vond in je beleving altijd sterk.
Herkenbaar. En ook blijven zaken uit die tijd veel meer hangen. Ik kan zo hele speelschema's opdreunen van de WK's van 1990 en 1994 (en een beetje 1998), maar vraag me niks over de WK's van 2010, 2014 en 2018. Wel de Nederlandse resultaten natuurlijk, en wie er ver kwamen, maar verder echt niet veel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ah, mijn vraag stamt uit 2018. Het antwoord is niet meer goed, het was Cardiff. JMD, ga jij maar wat vragen dan
 

JMD

Well-known member
Ah, mijn vraag stamt uit 2018. Het antwoord is niet meer goed, het was Cardiff. JMD, ga jij maar wat vragen dan
O ja, Cardiff natuurlijk (tot dit seizoen..)...

Nieuwe vraag:
Maak het rijtje af en wat is de link?
Bobby Collins (Schotland), Rob Rensenbrink (Nederland), Claudio Caniggia (Argentini?), Marcus Allb?ck (Zweden), ....
 

Abubakari

Well-known member
Ben Youssef, hoezo?


...... is namens Chelsea topscorer in EC duels tegen Nederlandse clubs. Hij scoorde 3x in 2 wedstrijden tegen......
 

JMD

Well-known member
...... is namens Chelsea topscorer in EC duels tegen Nederlandse clubs. Hij scoorde 3x in 2 wedstrijden tegen......
Tore Andre Flo??? Tegen Feyenoord?? Volgens mij krijg Feyenoord toen 1x een pak op de broek van Chelsea in het CL-seizoen van Beenhakker. Kan dus zomaar over die duels gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tore Andre Flo??? Tegen Feyenoord?? Volgens mij krijg Feyenoord toen 1x een pak op de broek van Chelsea in het CL-seizoen van Beenhakker. Kan dus zomaar over die duels gaan.

Zou wel weer typisch Abu zijn om het opeens over een random pak slaag van Feyenoord te hebben.
 
Bovenaan