De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Kunnen er nog steeds best wel wat zijn volgens mij. Wilde gok op Dennis van der Gijp, hoewel die volgens mij nog langer geleden bij NAC speelde.
 

zwammy

Well-known member
Nee helaas. Ik zal zijn palmares erop zetten, misschien weet je hem dan:


98/99 01.07.1998 Dordrecht'90 Niederlande Dordrecht'90 Karriereende Karriereende - -
96/97 01.07.1996 NAC Breda Niederlande NAC Breda Dordrecht'90 Niederlande Dordrecht'90 - ?
94/95 01.08.1994 NAC Breda II Niederlande NAC Breda II NAC Breda Niederlande NAC Breda - -
94/95 01.07.1994 VV Heerjansdam Niederlande Heerjansdam NAC Breda II Niederlande NAC Breda II - ?
93/94 01.03.1994 Kocaelispor T?rkei Kocaelispor VV Heerjansdam Niederlande Heerjansdam - abl?sefrei
 

zwammy

Well-known member
Ik vermoed dat je hem niet gaat raden want hij heeft maar 4 wedstrijden bij dordt gespeeld en 3 bij NAC. Maar voor je volgende quizvraag:

Celylan Arikan.

De volgende mag.
 

Unregistere

Well-known member
Ha, Ceylan Arikan. Die heeft nota bene nog een blauwe maandag bij ASWH gespeeld na zijn periode bij Dordt. Was geen groot succes overigens.

We blijven even hangen bij doelpuntenmakers. Dit seizoen zijn er namelijk al acht spelers geweest die een hattrick produceerden in de eredivisie. Weten jullie ze alle acht?
 

Maasveld

Well-known member
Ha, Ceylan Arikan. Die heeft nota bene nog een blauwe maandag bij ASWH gespeeld na zijn periode bij Dordt. Was geen groot succes overigens.

We blijven even hangen bij doelpuntenmakers. Dit seizoen zijn er namelijk al acht spelers geweest die een hattrick produceerden in de eredivisie. Weten jullie ze alle acht?
Peterson, Luuk de Jong, Blind, Ziyech, El Khayati, Lammers, Van Persie en Lozano?
 

Maasveld

Well-known member
Hij speelde voor 2 van de 4 Limburgse profclubs, was A-international en kreeg een levenslange schorsing van de KNVB. Wie zoek ik?
 

stc

Well-known member
Fatih Sonkaya is volgens mij goed. Volgens mij had hij een tegenspeler of scheidsrechter gemolesteerd.
 

Unregistere

Well-known member
Welke in Breda geboren speler vertrok in 2012 als twintigjarige uit de eredivisie, maar schopte het uiteindelijk tot een topclub in Turkije en mag zich sinds vorig jaar bovendien Turks international noemen?
 

zwammy

Well-known member
Menneke dacht dat die beter kon dan NAC na 3 goede wedstrijden, dat bleek die inderdaad te kennen :)

Noem al de keepers van NAC van de laatste 3 seizoenen.
 
Bovenaan