De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Mwah, de stagiaires op het werk hebben de radio op 538 gezet en dan komt dit vriendelijke stel om de twee uur langs. Dus dan leer je hun voorkeuren vanzelf wel kennen. Leek me wel een mooi tussendoortje.

Zij is fan van de kampioenskandidaat in de zondaghoofdklasse A trouwens. :p
 

Hankie

Well-known member
Ik heb ook mijn hoop op Bati gevestigd.

Dan maar een muziekvraagje tussendoor:

Het Achterhoekse stelletje Suzan en Freek beheerst al weken de hitlijsten en de radio met hun eerste eigen hitje. Ze zijn gek op elkaar en consumeren volgens het nummer regelmatig de liefde. Maar wanneer kan Suzan 'm niet hebben?

Het duurt te lang!

Maar het is het aanvalstrio van Lille, die vernoemd zijn naar Roadrunner en Willy e coyote.
 

Abubakari

Well-known member
Sowieso, praten als dit en niet luister doen... :hsv:

Vroeger lagen dat soort mensen in een kerker aan de ketting en schopte je ze drie keer per dag wakker om ze hun beschimmeld brood waar je overheen gepist had te geven. En als ze gingen zingen sneed je hun stembanden door, maar de ervaring leerde dat er in de kerker weinig gezongen werd, dubbele winst dus. Goeie ouwe tijd!
 

Unregistere

Well-known member
Welke twee spelers ontbraken in deze opstelling uit een legendarische wedstrijd?

Schmeichel; Siveb?k (66. Christiansen), Olsen, :confused: , Nielsen, Christofte; Jensen, :confused: , Vilfort; Laudrup, Povlsen
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat Henrik Larsen in deze wedstrijd zijn knie al aan gruzelementen had liggen. (EDIT: O, nee, dat was een ander.)

Ik mis geloof ik ook nog natuurtalent Torben Piechnik.
 
Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Wat klopt er niet in onderstaande opstelling:

Ilgner; Buchwald, Kohler, Helmer, Reuter, Brehme; M?ller, Effenberg, H?ssler; V?ller, Klinsmann
 

Unregistere

Well-known member
Henrik Larsen en Torben Piechnik waren de juiste antwoorden.

En het lijkt mij dat co-topscorer Karlheinz Riedle in de opstelling moet staan bij de Duitsers. Ten koste van V?ller.
 

Unregistere

Well-known member
Riedle klopt.

Er zit nog een fout in.

Oh, Buchwald was er waarschijnlijk ook al niet meer bij. Stefan Reuter rechtsback?

Edit: wacht, die staat er al, alleen in een andere volgorde dan ik had verwacht. Blijf wel bij Buchwald eruit. Maar ik denk nog na over wie dan wel.
 
Bovenaan