De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Tja, toen hadden ze het hele elftal wel kunnen vervangen. Nederland was toen erg goed. Ik zie Van Basten nog wijzen toen Aron Winter de voorzet ging geven. Te vroeg gepiekt.
 

de waan

Well-known member
M?ller vind ik typisch zo'n speler die dan geslachtofferd wordt. Te weinig ausdauer. Maar wie voor hem in de plaats kwam...tja.
 

erka

Well-known member
Waar ik M?ller zei moet Sammer staan - stop. Goed dus.

NB de mooiste actie van die Nederland-Duitsland leverde geen goal op.
 

zwammy

Well-known member
Het is 23 jaar geleden dat NAC voor de laatste keer won in Eindhoven. Noem de uitslag en de doelpuntenmakers.
 

zwammy

Well-known member
Nee, was de laatste wedstrijd van het seizoen, goed weer en ik stond op de toenmalige L-side. Het was ook de laatste wedstrijd van Hanske in de goal.
 

JMD

Well-known member
Het werd 2-4 op de slotdag van de competitie. Ronaldo maakte er volgens mij 2, waardoor hij op het door hem beloofde aantal van 30 kwam.
Van NAC-zijde geen idee. Ik gok wat namen van NAC-spelers van rond die tijd: Remie, Brusselers, Wilnis

Als je met Hanske 'Van Breukelen' bedoelt, dat klopt niet, die was 1 seizoen eerder al gestopt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is toch 24 jaar geleden trouwens? Ik meende namelijk dat Ronaldo er 30 beloofde bij aankomst in 94-95.
 

zwammy

Well-known member
Ronaldo, Remie en Lammers zijn goed. De 3e heeft ook bij Feyenoord gespeeld en de 4e is echt een wereldprestatie als die geraden wordt, misschien voor de beste voetbalquizzers. In mijn hoofd was het de afscheidswedstrijd van van Breukelen, zie dat dit niet klopt. Maar goed, 24 jaar geleden is ook een lange tijd.
 

Unregistere

Well-known member
Kees van Wonderen dan, op basis van de hint?

De vierde zal dan wel een jeugdspeler zijn die een keertje mocht meevoetballen of zo.
 

zwammy

Well-known member
Goed!

Klopt ook, maar hij heeft ook nog bij jou profclub gevoetbald, dus jij moet hem misschien wel moeten kennen. Tenminste, waar je het meeste over post.
 
Bovenaan