KloptFC Porto?
KloptFC Porto?
Jep.Chelsea dan?
Jep.
Arsenal, Spurs, Chelsea, West Ham, Liverpool, EVerton en Man United zijn de enige 7 ploegen die nooit lager dan het 2e niveau gespeeld hebben (even los van de clubs die First Division of Second Division speelden en verdwenen voor er een Third Division was). Van dit zevental is alleen West Ham nooit kampioen geworden.
Aan jou de eer Makanaky.
Aan het WK deden 22 vader / zoon combinaties mee. De Blinds, Maldini's en Djorkaeffs van deze wereld deden dit op 1 paar na allen voor hetzelfde land.
Welke vader en zoon vormen hierop de uitzondering en kwamen dus als enigen voor verschillende landen uit op het wereldkampioenschap?
Ik bedoelde idd ook in het League System...Even navragen toch. Spurs kwam pas in 1908 in the League system. Daarvoor speelden ze erbuiten. De Second Division bestaat al sinds 1893. En West Ham United pas na WO1, dus nog veel later.
Mijn vraag was duidelijk van vóór 2018 want jouw antwoord is natuurlijk ook goed.Ik denk gelijk aan Mazinho en zijn zoon Thiago.
Dan is het maar een geluk dat Batigoal met dat andere duo kwam.
Nee. Van spelers weet ik over het algemeen minder dan clubs... Bati postte dat over Mazinho en Thiago en toen dacht ik 'o ja'... Maar zelf zou ik dat nooit bedacht hebben.JMD wist dit ongetwijfeld ook.
Ik bedoelde idd ook in het League System...
Maar de 'mits' was bedoeld voor clubs die alleen 1st en 2nd division gespeeld hebben en toen verdwenen (failliet ofzo).... Die hebben technisch gesproken natuurlijk ook nooit lager dan de eerste 2 niveaus gespeeld.