Kielse Rat
Well-known member
Van Polen verwacht ik best wel wat.
Engeland heeft best een leuk elftal. Het ontbreekt ze alleen aan een echte topspeler.Ik begrijp dat er een aantal mensen zijn die dit keer wel wat verwacht van Engeland dus ik denk dat het voor hun een verrassing zal zijn dat ze weer helemaal niks zullen presteren.
Engeland heeft best een leuk elftal. Het ontbreekt ze alleen aan een echte topspeler.
Traditioneel valt het Europese land wat in de halve finale uitgeschakeld wordt op het voorgaande WK altijd tegen.
Alleen dit EK niet
Ik begrijp dat er een aantal mensen zijn die dit keer wel wat verwacht van Engeland dus ik denk dat het voor hun een verrassing zal zijn dat ze weer helemaal niks zullen presteren.
In Nederland leeft het ook nog niet zo.
Nou ja, bij Janssen, gevegt, JFK, inhethoekje en Maasveld hangen de Duitse vlaggetjes al maar bij de rest is het nog vrij lauw.
Dankzij de voetbalplaatjes weet ik de poules nog wel. Geen idee overigens wanneer welke wedstrijd is.Ik weet niet eens welke poules er zijn.
In Nederland leeft het ook nog niet zo.
Ene Jasper Cillessen.We moeten nu maar Belgie of Duitsland supporteren wordt gezegd. Totaal geen binding mee. Sinds Kahn weg is weet ik niet eens wie er in het doel staat.
Ik snap ook niet waarom je nu ineens voor ??n ander land moet zijn. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden en hoop dat de underdog wint. Welk kleiner land er dan voor een verrassing zorgt maakt niet uit.We moeten nu maar Belgie of Duitsland supporteren wordt gezegd. Totaal geen binding mee. Sinds Kahn weg is weet ik niet eens wie er in het doel staat.
Ik snap ook niet waarom je nu ineens voor ??n ander land moet zijn. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden en hoop dat de underdog wint. Welk kleiner land er dan voor een verrassing zorgt maakt niet uit.
Ja, echte voetballiefhebbers ook hier op het forum.
Heerlijk, eindelijk weer een eindtoernooi. Kan niet wachten.
Lekker kijken, en dan begint vrijdag ook nog eens de Copa America centenario. Volle zomer voor de liefhebber. Kom maar op met je Wales-Slowakije.