De verrassing van het EK...

Maasveld

Well-known member
Ik begrijp dat er een aantal mensen zijn die dit keer wel wat verwacht van Engeland dus ik denk dat het voor hun een verrassing zal zijn dat ze weer helemaal niks zullen presteren.
Engeland heeft best een leuk elftal. Het ontbreekt ze alleen aan een echte topspeler.
 

Friesland

Well-known member
Traditioneel valt het Europese land wat in de halve finale uitgeschakeld wordt op het voorgaande WK altijd tegen.

Alleen dit EK niet

Niet kwalificeren wordt in deze context ook onder "tegenvallen" gerekend, De Wolf.
Van de 8 Europese landen die in de voorgaande 6 WK's in de halve finale werden uitgeschakeld wisten er 4 zich niet te kwalificeren voor het daaropvolgende EK.
 

Batigoal

Well-known member
Albani? natuurlijk. Iedereen denkt dat dat het minste land is, maar qua selectie valt het niet tegen. Als De Biasi maar niet de fout maakt die Bosni? maakte tijdens het vorige WK; tijdens de kwalificatie aanvallend voetballen, maar op het toernooi zelf je ingraven.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat er een aantal mensen zijn die dit keer wel wat verwacht van Engeland dus ik denk dat het voor hun een verrassing zal zijn dat ze weer helemaal niks zullen presteren.

In Engeland verwachten ze er vrijwel niks van. Een EK-stemming lijkt er ook nog helemaal niet te zijn. Ik heb werkelijk nog geen enkel versierd huis of auto met Engeland EK-vlaggetje gezien, waar je normaal heel veel ziet zo kort voor een toernooi. Toen ik maandag rond de play-off finale een opmerking maakte dat ik verwacht dat Engeland 4 duels zal spelen op het EK vonden ze me onrealistisch positief, want zij gingen uit van 3...
 

Abubakari

Well-known member
In Nederland leeft het ook nog niet zo.

Nou ja, bij Janssen, gevegt, JFK, inhethoekje en Maasveld hangen de Duitse vlaggetjes al maar bij de rest is het nog vrij lauw.
 

fr-keff

Active member
In Nederland leeft het ook nog niet zo.

Nou ja, bij Janssen, gevegt, JFK, inhethoekje en Maasveld hangen de Duitse vlaggetjes al maar bij de rest is het nog vrij lauw.

Een blik op het programma zorgde alleen bij Belgie - Italie voor een gevoel van 'Daar ga ik voor zitten' in de eerste dagen.
 

De Wolf

Well-known member
We moeten nu maar Belgie of Duitsland supporteren wordt gezegd. Totaal geen binding mee. Sinds Kahn weg is weet ik niet eens wie er in het doel staat.
 

Forza AZ

Well-known member
We moeten nu maar Belgie of Duitsland supporteren wordt gezegd. Totaal geen binding mee. Sinds Kahn weg is weet ik niet eens wie er in het doel staat.
Ik snap ook niet waarom je nu ineens voor ??n ander land moet zijn. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden en hoop dat de underdog wint. Welk kleiner land er dan voor een verrassing zorgt maakt niet uit.
 

Makanaky

Well-known member
Lekker kijken, en dan begint vrijdag ook nog eens de Copa America centenario. Volle zomer voor de liefhebber. Kom maar op met je Wales-Slowakije.
 

Batigoal

Well-known member
Ik snap ook niet waarom je nu ineens voor ??n ander land moet zijn. Ik kijk gewoon naar de wedstrijden en hoop dat de underdog wint. Welk kleiner land er dan voor een verrassing zorgt maakt niet uit.

Sowieso krijg je vaak tijdens een toernooi pas een bepaalde favoriet vanwege de speelstijl. Gaandeweg het vorige WK werd Colombia ook steeds interessanter om te volgen bijvoorbeeld.
 

de waan

Well-known member
Klopt. En bijvoorbeeld Bosni? steeds minder, terwijl die vooraf nog een hoge gunfactor hadden.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, echte voetballiefhebbers ook hier op het forum.

Heerlijk, eindelijk weer een eindtoernooi. Kan niet wachten.

Mede door de voetbalplaatjes en de Sat?kroketten weet ik de groepen en het programma, ik heb er ook wel weer zin in. blijft klote dat Oranje niet mee doet, maar uiteindelijk ga ik het toch gewoon weer volgen en heb ik er ook wel zin in.

Lekker kijken, en dan begint vrijdag ook nog eens de Copa America centenario. Volle zomer voor de liefhebber. Kom maar op met je Wales-Slowakije.

Ha?ti-Peru of Wales-Slowakije, dat wordt nog lastig kiezen voor jou.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Totaal geen zin in het EK, maar uiteindelijk kijk ik gewoon alles live :eek:mg:
 

Mario

Well-known member
Ik denk dat ik inschakel vanaf de kwartfinales, dan worden de wedstrijden pas een beetje leuk.
 
Bovenaan